Hasta olup ölmek için üzgün olduğum her gece dua ediyorum, siz de yapıyor musunuz?

Hasta olup bu dünyadan gitmek için her gece dua ediyorum. Nedensizce çok acı çekiyorum. İntiharı çok kez düşündüm yani en zor anlarımda ki ben çok mantıklı ve inançlı birisiyimdir ona rağmen bu noktaya geldiğim oldu. Ama hem ölümün belirsizliğinin verdiği korku hem de inancımdan dolayı yapamadım, bu yolu seçemedim. Hasta olsam ve ölsem diyorum keşke. Aranızda benim gibi hayattan hiç keyif almayanlar var mı? Bence çok leş bir dünyada yaşıyoruz. Hiçbir şeye erişemiyoruz ve bunun yanında yalnızız. Kimse kimseyi önemsemiyor. Kendimi enkaz gibi hissediyorum.
Hasta olup ölmek için üzgün olduğum her gece dua ediyorum, siz de yapıyor musunuz?
Cevapla