Anneme kötü davrandigim için kötü hissetmiyorum neden sizce?

Benim 3 kardesim var ama ailede her şeye koşuşturan benim, ailemin sözünü en çok dinleyen ve herkesden herşeyden üstün tutanda benim ve yinede yaranamiyorum. Annem sürekli beni aşagilar durur- gerek dış görüntüm olsun gerek hayatım, seçimlerim, düşüncelerim vs. hepsi yani olsun. Babama kizar gelir bana tokat atar öyle birisi yani sürekli sinirini benden cikartir. Diğer kardeslerime böyle değil. En son kardeşimin yaptigi bir hata yüzünden yine beni suçladı senin yüzünden oldu senin kafan böyle sen şöylesin sen böylesin. Olayla alakam bile yok haberim bile yok. En sonunda bagirdim dedim ki bi sus artik ruh hastasi manyak ve çarptim kapiyi ciktim, normalde anneme asla böyle konuşmam ama artik sinirim tepeme çikti. Annem şimdi 2 gündür benle konuşmuyor ama bende kendimi kötü hissetmiyorum yaptigimdan pişmanlik duymuyorum dolayisi ile özür bile dilemek istemiyorum ama annelere böyle davranmak günah ve kötü bunuda biliyorum o yüzden arada kaldim.
Anneme kötü davrandigim için kötü hissetmiyorum neden sizce?
Cevapla