Aşırı hassas bir insanım karşımda ki sesini bana hafif yükseltse ya da eleştirse direk gözlerim doluyor ağlamamak için konuşamyrm?

Bu yüzden de hiç bir zaman kendi mi savunup ifade edemiyorum. Ya da ne bilim birinin bana bir kötülüğü dokunmuşsa asla unutamıyorum milyon iyilik yapsın sürekli aklıma o kötülüğü gelir gözlerim dolar nefret ederim. Bende bir sorun mu var neden böyleyim
Aşırı hassas bir insanım karşımda ki sesini bana hafif yükseltse ya da eleştirse direk gözlerim doluyor ağlamamak için konuşamyrm?
Cevapla