Tamam arkadaş konuşmak güzeldir, sohbet iyidir ama çok ve gereksiz konuşan bir insana da tahammül etmek cidden çok zor. Kırmadan, incitmeden nasıl susturursunuz bu insanı?

#MünzeviBayan


Kanka sende ne boş konuşuyorsun ya olum gel kozmos falan edebiyat, kültür falan konuşalım, sen bana ne anlatıyorsun ya, ne olum bu gereksiz genel kültür muhabbeti.
(Yeterince açık işte duygulardan önemli şeyler vardır birine ağzının koktuğunu söylemezsen suyundan istediğinde ne yapacaksın?)
ben bir şey demiyorum hatta hiç bir şey demiyorum belki karşılık bulmayınca susar diye ama susmuyor hiç susmadı hiç susmayacak.
Ben genellikle benden cevap beklenen boşlukta konuşma öncesi sessizliği biraz uzatarak "acaba çok mu kafaya takıyorsun?" derim genellikle.
Bayılma taklidi yaparım. Her türlü susar
Cevap
28Cevap
Ben hep alakamı kestim. Kimseye de 2. bir şans wermedim.. Daraltanı atmak gibi pis bir huyum war 😕
Cevap vermeyip başını sallamak kötü anlamaması için dinlerken ona cevaben başını sallayıp tebessüm etsen anlayabilir.
böyle ..
Dinlemiş gibi yapıp dinlememek en iyisi. Ben şahsen öyle yapıyorum. O konuşurken ben başka şeyler düşünüyorum.
Kes lan tıraşı otur bastır başı dedin mi susar belki :D
Arkadaşlar yazdığınız durumların mazeret olarak sunulamayacak olduğu insanlar var.
Ismail abiyi gördüm soruyu okumadan geldim özlem büyük
Ben de boş konuşurum. Bana sus deyince de sana da gibi bir cevap veririm.
Hmmm evet evet tabiii aaa öyle mi de her sorusunun cevabı budur zaten geçiştir yani dinleme...
Kırmama gibi bir çabam yok, susmasını istediğimi söylerim direk ✩
oğlum dur az, yoruldum biraz kafam dinlensin gibi şeylerle dürüstçe söylerim yani durumy :D
"Bak başım ağrıyor, kafam almıyor. Rica ediyorum az bir müsaade et de, kafamı dinleyeyim" derim.
Lafını balla kesiyorum diyp bn devralirim sohbeti😄 hemen susuyolar
Sus laaaaan duygusuz güzel kardeşim, cikan sese bak bos akbil basiyo sanki
Mal mal yüzüne bak hmm anladım hmm anladım de anlar herhalde
Kulaklarım artık bedenimin bir parçası olsun istemiyorum
valla ben arkadaş olmuyorum öyle insanlarla olursada dayanıyorum biraz sonra kaçıyorum
Ben beceremiyom bu işi mecbur dinlemeye devam ediyorum
Tamam anladık yeter felan derim heralde ama çoğunlukta dinliyomuş gibi yapar dinlemem 😂
La bir susar mısın derim ya da dinliyormuş gibi yaparım
Kısa cevaplar veririm. Anlar gerisini
Bugün kafam konuşma kaldırmıyor de o anlar
uzatmaması gerektiğini söylerim direkt, uğraşamam
Ne derse haklısınız derim münzevi bayan.
oglum sus lan bir motorun sogusun derim :D :D
Gel pes atalim derim..
Ben birşey demiyorum dinlemiş gibi yapıyorum..
Ben çok susarim sende susarmisin
Hoşsun ama boşsun
Kulaklık ve müzik he sen konuş dur 😊
aynı ortamda kalmam..
Artık bir susda kafa dinleyeyim derim.
Bakışım yeterdi susmasi icin
Ağzının ortasına 2 tane vurarak 😃😄
kırmadan susturamam açikça soylerim..
Kırmadan yapılacağını sanmıyorum
konuşmayarak dinlenmediğini anlayıp susucaktır
Sus lan derim bir tanede ağzına vururum
Ay başımmn
Kapa çeneni
Başım ağrıyor derim
Başım ağrıyor derim
Öperek 😄
"olm sus la"
Cevap vermeyerek?
Ya bir susarmısın
sus la artık
cevap vermem
Az konuş diyerek
Shut the f*ck up!
Dinlemeyerek
Rica ederim
Suslan de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar