Arkadaşım sevgili yapınca onun bana verdiği ilgi ve değer azalır mı?

En yakın arkadaşım kadın. Onunla 7 yıl önce tanıştık ve son 4 yıldır çok yakınız birbirimize her şeyi anlatabiliriz çünkü ikimiz de birbirimizi yargılamayız ve çözümler üretiriz. Onun adı anıldığında benim de anılır çünkü herkes onunla ne kadar yakın olduğumuzu bilir. Onunla tanıştığımdan beri sevgilisi olmadı. Benim de öyle. Birbirimize hoşlandığımız kişilere ayarlamaya çalıştık fakat birçoğundan tanıdıkça soğuduk. Şimdi o çok yakın bir zaman önce sevgili yaptı. Ben çok sevindim, benim tek istediğim şey onun mutlu olması ve asla üzülmemesi. Sevgilisi ile henüz tanışmadım. Fakat sevgili yapınca ben yalnız kalmış gibi hissetmeye başladım benimle eskisi gibi ilgilenmeyecek diye korkuyorum. Fazla arkadaşım yok fakat en yakın olduğum o. Bu olayı yaşayan var mı? Uzun cevaplar verin lütfen
Arkadaşım sevgili yapınca onun bana verdiği ilgi ve değer azalır mı?
Cevapla