Sevdiklerimizle koyu bir sohbetin ortasında iken aklımıza birden bir espri geliverir ya. O espriyi yapmaya karar verdiğimizde ise karşımıza 2 tepkiden biri çıkar: 1) Ortam daha da neşelenir. Espriye hep birlikte gülünür. 2) Ortam birdenbire buz tutar. Çünkü sadece sen gülüyorsundur.
Bu iki sonucu da yaşatan biri olarak en çok ortamın soğumasından keyif alıyorum 😂 Sorgulayıcı ve bıkmış bakışlar eşliğinde bir Himalaya havası...😁🌬
Siz espri yapınca ortamın havası nasıl değişiyor? Güneş gibi ısıtır mısınız yoksa Himalayalar'dan bir parça mizah mı getirirsiniz? 🌪
Espri yaptığınızda ortamda güneş mi açar yoksa Himalaya havası mı eser?
Ben soğuk espri de yapsam sıcak espri de yapsam ortam şenlenir, soğuk esprilerimle bile insanları güldürürüm 😌 benim olduğum ortamda güneş hiç batmaz anlayacağın 😌
Bu arada beyaz futbol izleyen kız 9390103949293949292 adım öndedir jxjsjs sinan enginin fıkralarına hastayım 😂😂
Şimdi kendimi övmek için söylemiyorum ama mizah duygum yetirince fazla gelişmiş bir insanım. Genelde sıra dışı ve beklenmeyen şekilde espri yaptığım için insanlar çok keyif alırlar bu durumdan.
Ben espri yaptığımda böyle bir bakışma oluyor sonra 'bence komik' diye bir ses çıkıyor benden sonucunda kimse gülmüyor ama eminim bilerek gülmüyorlar çünkü bence komik😂
Gözümün önüne geldi 😂😂 Farkımız ben yine de gülmeye devam ediyorum kimse gülmese de. Sonra da ben niye gülüyorum diye gülüyorlar öyle bir paradoks shdhdhd
Cidden ben de sabah bir markanın ürün ismini verecektim a q u a diye ua yaptı ne alaka dedim. İnsanın aklına bile gelmez yazarken çok ince bir filtre. 🙄
Yıldızlararası boyut açılır, yeni bir big bang oluşur vs. derece sağlam espri yaparım yeri gelince. :D Bazen de bir bakmışsın uzay boşluğu kadar soğuk espriler.. Ama yine de gülüyor millet :D