Örnek verecek olursak bugün öfkeli duygularımı dile getirirken çok net ve güzel ifadeler kullandım. Daha sonrasında da kendimi aşırı derecede huzurlu ve rahatlamış hissettim. İnsana bazen böyle ruhani patlamalar gerçekten iyi geliyor. En azından içinde biriktirdiğin tüm negatif enerjiyi ve elektriği bu şekilde atabiliyorsun.
Yansıtmayı sevdiğim şey duygu değil de eğlence, mizahi şeyler oluyor. Yansıtsam çok iyi durur dediğim ise hüzün. Oyuncu olsaydım her türlü duyguyu sözlerimle yansıtabilirdim. Soruyu okuyunca direkt oyunculuktaki duygu yansımaları geldi aklıma. Duyguları güzel yansıtıyorlar ya ondan galiba 😄
Şunlara bak birleşip power rangers'a bağladılar , günlerinizi birleştirince ejderha da oluyormusunuz? AA bı dakka siz minnaksiniz belki ejdeyya? Puhahaha
Bak seni şeytan kahve bir daha başkalarına yaptığım yorumlara gelip beni bir seri katil imajına sokarsan her şey biter engeli yersin 😄 Sosim bana devretme bunun hakkından ancak sen gelirsin beni yoruyor 😄
Konuşurken en çok birisini ikna etmeye çalışırım.. ve empati yaptığımı ona yansıtırım , ne hissettiğini ve ne yaşadığını , hissettiğimi yansıtırım.. her hangi bir nedenden dolayı kızmışsam , bunu en berrak şekilde ona açıklarım.. Fazla uzun cümleler kurup onun kafasını karıştırırım 🫢 böylece karşındakine değer verdiğimi ıspatlamış olurum