Dünyada gelişime, değişime, ilerlemeye, aydınlanmaya neden olan insanların ortak noktalarına bakarsan eğer hepsi de kendisine sunulandan daha fazlasını isteyen, daha iyisini hayal eden, daha geniş ufku olan insanlar olduklarını görürsün. Bu insanlar olmasaydı dünya halen avcı-toplayıcı klanların mızrakla hayvan avlayıp etini yeyip postuyla giyindiği bir yer olmaya devam ederdi.
her şey aldı başını gitti kim mutlu ki? tuzu kuru kimseye söyleyecek bir sözüm yok onlar hayal dünyasında yaşamaya, süslü hayatlarına devam etsinler. Böylesine bir zamanda karnımız doyuyorsa ne mutlu çünkü bu hale getirildi insanların artık hiçbişeyden umudu kalmadı geleceği göremez hale geldi içinizden geçenleri az çok kestirebiliyorum hanımefendi ve inanın sonuna denk haklısınız...
Ikisi birbirine karşı şeyler olarak görülür ama olması gereken ikisini birden yapmaktır... Evet buna razıyım ama daha iyisi için de çabalamalıyım, yerimde saymamalıyım demek gerekir
Hayattan beklentilerinle alakalı. Önündeki tabak hayattan beklentilerini karşılıyorsa yetin ama karşılamıyorsa, mutlu olmak için daha fazlasına talip ol.
O tabağı bi başkası sizin önünüze bırakıyorsa , rahatsanız olmalısınız tabiki.. İnsan kendi şansını kendisi yaratmalı Belki şimdi küçük geliyor ama bi zamanlar askerlik yapacağım yeri kendi ısrarlarımıma ve ikna çabama bağlı olarak değiştirilmeyi başarmıştım ama o zaman büyük bi şeydi … yani kimse sizin önünüze hazır tabak bırakmaz , bırakan olursa karşılık bekler ve bir gün yüzünüze vuracaktır