Biri yanımda yüksek sesle bağırınca kalp atışlarım hızlanıyor geriliyorum ve ağlayasım geliyor dünyam kararıyor gibi hissediyorum?

Normalde son ses metal dinleyen biriyim hatta müzik son ses olmadan dinleyemiyorum ve bu şekilde rahatlıyorum. Ancak özellikle son birkaç senedir dışarda yüksek seste konuşan insanlara tahammülüm kalmadı yanımda bağıran olunca 2 saat kadar aklıma sürekli olumsuz düşünceler geliyor ve ağlatmadan bırakmıyor. Size de oluyor mu?
Biri yanımda yüksek sesle bağırınca kalp atışlarım hızlanıyor geriliyorum ve ağlayasım geliyor dünyam kararıyor gibi hissediyorum?
Cevapla