İdama mahkum olanlar ve müebbet alanlara selam✋ onlara nazaran 7-8 sene falan yerdim en fazla 😂
Size benden 10 sene iyi hal indirimi))
Size benden 10 sene iyi hal indirimi))


Ben dedikodu yapmam. Direk yüzüne söylerim kimse. 😀 Baktım anlamıyor yanındakine anlatırım onun. Kızım sana söylüyorum gelinim sen anla misali. 🤣🤣🤣
Birkaç sene yerdim sadece 😂 öyle çok dedikodu yapmıyorum ama bazen çok eğlenceli oluyor jxjsjs
Sondakini diyen biri 5 seneden aşağı yiyemez😂
Ama hakime hanım önemli olan eyleme geçirmek değil mi 🙄
Doğru 😀
İdam edilirdim :D
Yanlış yere yazdın yine😂
Rica ederim 💫
Cevap
12Cevap
Bir kaç ay. Dedikodu yapmayı sevmem. :)
0 yapmıyorum
Başın öne eğilmesin aldırma gönül aldırma… Şaka şaka, bir yarım saat yatarım 😅
Durum değerlendirmesi yaparım. Dedikodu değil 😄😄
Bir ifade veririm sonra salarlar
Öyle pek dedikodu yapma huyum yok belki 1 blki 2 yıl
Gıybet yapmayı sevmiyorum.
Bu konuda çok hassasım. Bu yüzden sabıka olmazdı
Hiç ceza almazdım çünkü işim olmaz dedikodu ile
Bir ay
Yaptigim patron dedikodusuyla muebbet yerdim
Buradaki en masum kişi benimdir heralde
Vallahi bilmiyorum yerdim sağlam 25 sene😂
Devletten 10 sene alacaklı olurdum o zman 😄
Müebbet yedim bu gıybet yolunda
Hic yemezdim çünkü dedikodu yapmadigima eminim
Hapis yemezdim dedikodu yapmam
Ay çok fena 🤭
Hapise girmezdim
Sürgün edilirdim
0 😂
2 sene.
İdam edilirdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?