Benim için ikisi de ölümüne kapışır ama yine bir tık balkon derim. Bu sıcakta zor uyunuyor zaten hanım ablaların bey amcaların dedikodu kahkahaları beni bitiriyor. Uyuyan var ya hu sabahın köründe işe gideni var hastası olanı var. Azıcık saygı azıcık hoş görü ama yurdumun insanının ses volümü üzerine tez yazsak üniversitelerde ders konusu olabilir. 😏
En İyi Cevaplar