Yukarı komşunun sesi size de geliyor mu?

Yoksa bina yalitimindan dolayimi. 6 ay olacak. ilk 4 ay pek hissetmedim ama 2 aydır salonda yatıyorum kış olduğu için. Bunların bütün konuşmaları, temizlik sesleri, makina sesleri, zil calma sesleri, bebek çocuk sesleri direkt benim evde. Hatta sifonu çekiyorlar saaaarr diye akıyor borudan. Birde yüksek sesli konuşuyorlar. Dağdan inme bı aile. Bütün eski apartmanlar böyle mi arkadaşlar. Yoksa bana mı böyle aile denk geldi. Çıkıp temizlik yapma konuşma da diyemezsin. Sizin üst katından böyle ses geliyor mu.
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelllllll
Yukarı komşunun sesi size de geliyor mu?
Cevapla