Bir şeyler yaşamaya çekiniyorum ama bir kere bile olsa yapmak istiyorum, kendimi zorlasam mı ne yapmalıyım?

Eskiden birkaç erkekle takıldığım oldu öpüşmekten öteye gitmedi çünkü hep utandım ya da ne yapıyorum ben diye düşünüp uzaklaştım

Şimdi de istesem bulurum ama bedenimden hoşnut değilim, 60 kiloyum boyum 163 göbeğim var zayıf değilim

Yüzümü beğenmiyorum vs nasıl davranacağımı bile bilmem çekingenim işte

Zayıflama işini halletsem bile o özgüven bana gelmiyor : ///

Panikliyorum hep
Güncellemeler
+1 yıl
Yüzümü beğenmiyorum ama arkadaşlarım beğeniyor hatta bazen tanımadığım birileri bile güzelsin diyor bende (bunlar benimle dalga mı geçiyor) diye içten içten düşünüyorum
Bir şeyler yaşamaya çekiniyorum ama bir kere bile olsa yapmak istiyorum, kendimi zorlasam mı ne yapmalıyım?
Cevapla