Yazmanın en güzel yanıdır. Yazamamanın da en güzel yanıdır. Ama olmayan bir asla intikal edeceğinden, anlamsız da denilebilir. Ama tamamen de anlamsız değildir.. Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin...
Hayır ben yazdığım bir şeyi silmem 😇 ama bunu yazarken bile iki üç defa sildim 🫢 ( klavyenin verdiği yazım hatası ) onun haricinde yazdığım bi şeyi silmiyorum.. çünkü düşünüp yazıyorum , ama insan konuşurken, önce konuşur sonra düşünür , yazarken ise önce düşünür sonra yazar … bu yüzden yazan insan kendini daha iyi ifade eder
Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
Zaman zaman yazıp sildiklerim oldu tabi ama genelde üzerini çizmeyi daha çok seviyorum :D Bazı şeyler söylenmese daha iyi gibi.. Muhakkak doğru zamanı vardır her şeyin.. Keyifli günler.
Yazıp sildiğim değil ama zihnimde sürekli tekrarladığım bazı cümleler var. Başkası söylese tesiri olmaz ama kendin söyleyince acıtıyor. İnsanın kendi zihniyle konuşması da yasaklanmalı.
yazdıklarımı bu güne kadar silmedim hep öyle kaldılar:)
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ohoo.. Özledimler mi dersin sesini duymak istiyorumlar mı bir kere sarılabilsem rahatlarımlar mı... Bazen yanlışlıkla göndersem keşke diyorum ama yanlışlıkla olmuyor bir türlü xkekdkekxk yanlışlıkla göndersem silmem büyük ihtimalle ama telefonu duvara fırlatabilirim bilmiyorum neyse böyle daha iyi sanırım :')
O zaman sende xper kazanmak için sorumda görüş paylaşmayın. Ben soruma gelen her kişinin görüşünü beğenirim ve bilmiyorsan öğren ben görüşünü beğendiğimde ben değil sen xper kazanıyorsun..