Yazıp yazıp sildiğiniz cümleleriniz var mı?

Yazmanın en güzel yanıdır. Yazamamanın da en güzel yanıdır. Ama olmayan bir asla intikal edeceğinden, anlamsız da denilebilir. Ama tamamen de anlamsız değildir..
Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin...
Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin...

#54srp
Yazıp yazıp sildiğiniz cümleleriniz var mı?
Cevapla