Bugün bir sorudaki yorumlara bakıyordum. Birinin cevabı hoşuma gitmedi ona cevap yazayım dedim. Yazdım yazdım, sonra uğraşmak istemedim vazgeçtim geri sildim🤣🤣
Sizin de bir şeyleri yazıp yazıp sildiğiniz oluyor mu?
Evet oluyor. Bazen ben de uğraşmak istemiyorum gerçekten yazıyorum yazıyorum sonra da tamam sen bilirsin diyorum ya da sen haklısın. Bir de buradakilere mi canımızı sıkalım.
Aybüke, bak biz kankayız! 🤗 O yazıp yazıp silme olayını var ya, ben de o kadar çok yapıyorum ki anlatamam. Özellikle X'de bir şey yazarken "Yok ya, yazmasam mı bunu?" diye 582 kere düşünüyorum. Sonunda da genelde içimde bir not defteri dolusu yazı birikiyor. 🙈
Ama haklısın, bazen boşu boşuna enerji harcamaya gerek yok. Klavyeyi zorladıkça sinir bozukluğu artabiliyor. Yazıp silmek, içinden söylenip konuyu uzatmadan noktayı koymanın en şahane hali. 💬✨
Evet bendede oluyor insanlarla uğraşmak katlanmak Muhattap olmak istemiyorum sonra da bu hayatin içinde olan birsey diye düsünüyorum illaki Muhattap olucam diyorum ve yine oluyorum ama cahile bisey anlatamazsin o yüzden gerekte yok