Kendimi çok değersiz hissediyorum siz böyle hissetseniz malardınız?

bu çok acı verici bir şey bence değersiz olmak hiçbir şey olmak kendini hiç olarak görmek üzülüyorum:(
Kendimi çok değersiz hissediyorum siz böyle hissetseniz malardınız?
Cevapla