Neden aldatır insan, bu bir hastalık mı yoksa karakter mi?

Düşünsene herkesin beğendiği süzdüğü guzel bir kadınla berabersin. Her anlamda seni mutlu ediyor. Yanındayken çocuk gibisin seninle ilgili anlayışlı mutlusun yani.
Bu anlattığım benim hikayem. Her şeyi verdim ona. Sevgimi ilgimi gerektiginde tolore ettim
anlayışlı oldum mutluyum dedi kıskanıcak kadar seviyordu da. Başkalarıyla yazışıyordu fiziksel olmasa da netten konuşuyordu.
Neden? İlla boynuzlayıp bak nasıl oluyormuş mu demek gerekiyor.
Neden aldatır insan, bu bir hastalık mı yoksa karakter mi?
Cevapla