Çok mu geri kalmışım yoksa insanlar mı çok genişledi?

Hayatıma birini almaktan korkar oldum. Güvenemiyorum kimseye. acaba aldatırmı acaba yalan söyler mi düşüncesi yüzünden kimseyle konuşmuyorum. Kıskanc biriyim. bana ters öyle yok erkek arkadaşım yok o benim kardeşim. Bilmiyorum ben mi geri kaldım yoksa insanlar mı çok gevşedi
Çok mu geri kalmışım yoksa insanlar mı çok genişledi?
Cevapla