Artık kimseyi sevmiyorum ve beni üzenler şimdi aynılarını yaşıyor?

Çok küçükken arkadaşım 1 taneydi çocukluk arkadaşım hep beni kıskanırdı anlattıklarımı başkalarına anlatırdı ama tek arkadasimdi aradığım zaman acmazdi telefonlarımı görmezden gelirdi şimdi büyüdük ama çok uzun süredir aynı şeyleri ona yaşatıyorum her ne kadar değmez diye düşünülsede içimde beslediğim nefreti kusmadan duramıyorum ben hep ona iyi davranır yaptıklarını görmezden gelirdim simdi tam tersi o bana karsi aşırı iyi davranıyor ama artık benim için önemli biri değil ona karşı içimde besledigim nefrete engel olamıyorum çünkü o küçük kız bunları hak etmemişti sadece arkadaşım değil bir çok insana karşı böyleyim ailem hakkında yerli yersiz konuşan gereksiz bir insanın kanser olduğunu öğrendim çok ciddi bir hastalık ama gerçekten gram üzülmedim içimden gelmiyor sadece öylesine yazmak istedim var mı böyle olan?
Artık kimseyi sevmiyorum ve beni üzenler şimdi aynılarını yaşıyor?
Cevapla