Potansiyelime, bu işi ne kadar istediğime ve yapacağıma inanıyor muyum sorgulamasından sonra kendi kararımı veririm. Akabinde bana inanan ve destek olacağına güvendiğim insanlarla bunu yüzeysel bir şekilde paylaşırım. Kısacası motivasyon ve cesaretimin %75 i kendimin, %25 i yakın çevremin eseri olur.
Kendimden. Bir şeye girişeceksem o konuda bilgili olmalıyım. Tecrübeli olduğum bir alan değilse araştırmamı yaptıktan sonra tecrübeli birisine makul şartlarda ortaklık teklif ederim. Bilgiğim ve tecrübeli olduğum bir alansa kendim yaparım
Yasak Elma izleyince fena bi gaz geliyor gerek karakterler gerek arkada ki müzik yapabileceğim hakkında güven veriyor. Tek kaşımın havaya kalkıp parmak uçlarımı birbirine değirmem. de cabası😂