#SelamGençlik 🍀🍀
Hedeflediğiniz kişiliğe ulaşabildiniz mi?
#EnDoğruÂnda ❤️❤️
#TubaSueda 🍀🍀
#AşklaBaşla ❤️❤️
Hedeflediğiniz kişiliğe ulaşabildiniz mi?
#EnDoğruÂnda ❤️❤️
#TubaSueda 🍀🍀
#AşklaBaşla ❤️❤️


Ben hayatta denge taraftarıyım. Yerine göre olgun mizaçlı , yerine göre çocukla çocuk olabilecek kadar eğlenceli olmalı insan dediğin.. Yanında sıkılmamalısın ne vıcık vıcık aşk kokmalı ne de yaşlı bir adam olmalı huysuz..
Eig için Teşekkürler canım 💖✨
Yeri gelince uslu yeri gelince yaramaz çocuk gibiyim. Her şeyin yerli yerinde durmasını severim.
Cevap
9Cevap
Herkesin yaramazlık anlayışı farklı
Benimki eğlence şu anki hayatımda uslu kızım
Nadiren yaramazlık
bir dönem oldukça yaramazdım
o dönemi geçtim.. artık..
usluyum artık
Yaramazlık bana göre değil deli dolu dersen okey😎💥
Uslu bir çocuk gibi yaşıyorum. Yaramazlık çekici gelmiyor zaten.
Hep yaramaz bir çocuk gibi yaşadım. Sonunda büyüdüm ve yaramaz çocuk hala içimde ☺️
İkisi de çekici geliyor
Bu sitede de senden başka saçma sapan soru soran yok
Yaramaz bir çocuk gibi yaşamak daha çok cezbediyor
Yetişkin bir akılsız gibi 🧟
Yaramaz çocuk var içimde 😊
Ben hep yaramazdım 🙈
Hep yaramaz bı çocuktum
Sakin ve uslu bir şekilde yaşamak en güzeli
Her zaman yaramaz bir çocuk oldum
Sakin sessiz ve huzurlu
Yaramaz bir çocuk gibi yaşamak
Uslu çocuk öldü
Ne usluyum ne de yaramaz tam ortadayım
Yerine göre degisir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar