Olgun olmak mı daha iyi yoksa çocuksu bir kişilik mi. Siz hangisini tercih edersiniz?

Kiminle konuşsam kiminle tanışsam bana, yaşına göre çok olgunsuz diyorlar. Ama ben çok fazla karasızım. Olgun olmak mı yoksa çocuksu luk mu dahi iyi
Olgun olmak mı daha iyi yoksa çocuksu bir kişilik mi. Siz hangisini tercih edersiniz?
Cevapla