Bir sabah gözünüzü açtınız, ortam farklı bir yer. Kalkıp aynaya bakıyorsunuz ve ne göresiniz? Aynadaki siz değilsiniz. Böyle bir duruma karşı tepkiniz ne olurdu? Ben şok geçirirdim ya… 😬


Vallahi bugüne kadar hiç bunun hayalini kurmadım ama sanırım başıma böyle bir şey gelse yapacağım ilk iş memelerime bakmak olur 😂😂
Memende ne arayacan? 😅
Haydaaa 🙄😅
Bir köşeye çöker ağlardım
Cevap
6Cevap
Kendi bedenimi aramaya başlarım 🥹
Kim olduğuma göre değişir eğer zamanım kısıtlıysa yapmayacağım şeyler yaparım sonra geri bedenime dönerim
Umarım zengin biridir diye dua ederim. Ömrümüz sürünmekle geçiyor hiç olmazsa başka beden de gtumuz az rahat görsün
Ben rüyadayım sanardım. Baktım rüya değil gerçek anlamlandırmaya çalışırdım olan biten her şeyi.
Senin adın diye bi anime filmi vardı o geldi aklıma
Daha güzel birinin bedenindeysem gram hayıflanmazdım aksine sevinirdim 😂
ayy baya kötü olurdu bedenimi seviyorum öyle bir şey olmamalı
Secret garden gil ra im ((: eğlenceli olurdu özellikle karşı cinsin vücudunda uyanmışsam
Şok geçirirdim. Ama sevdiğimin bedeninde olmayı çok isterdim.
Saçı kaşı falan bakımlıdır inş shsnb
A kimim bnee derim kdjxjxj
Şok geçirirdim herhalde
kendi bedenime ne olduğunu sorgulardım hy5jum
Nereye geldim neresi burası daha demin evdeydim
Rüyadayım herhal diyip yatar uyurdum 😂😂
Ha hadi ordan şimdi bir de bunun mu hayatını yaşıcam, Simülasyon bitmiyor.
Hadi oradan kısmı s**tir site rtürk gibi
İntihar ederim.
Yaşardım hayatı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar