Bir ortama girdiğinde cinsiyet ayrımı yapmaktan çok uzak, herkese sevecen yaklaşan kız sürekli dışlanır mı?

Sanırım bu anlamda kaçan kendini geri çeken ya da soğuk ve gizemli takılan biri olmadığım için saygıya ve sevgiye değer gorülmüyorum.
Imm hoş olmayan bir tabir ancak burnu havada, insanları aşağılama yaklaşımı içinde olan ve buna seçilik diyen kesim veya kişilerin etrafında çok kişi var. Öz elestiri yapmak ve neden sürekli yalnız kaldığımı anlamak istiyorum:((Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
Bir ortama girdiğinde cinsiyet ayrımı yapmaktan çok uzak, herkese sevecen yaklaşan kız sürekli dışlanır mı?
Cevapla