Sanırım bu anlamda kaçan kendini geri çeken ya da soğuk ve gizemli takılan biri olmadığım için saygıya ve sevgiye değer gorülmüyorum.
Imm hoş olmayan bir tabir ancak burnu havada, insanları aşağılama yaklaşımı içinde olan ve buna seçilik diyen kesim veya kişilerin etrafında çok kişi var. Öz elestiri yapmak ve neden sürekli yalnız kaldığımı anlamak istiyorum:((Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
Imm hoş olmayan bir tabir ancak burnu havada, insanları aşağılama yaklaşımı içinde olan ve buna seçilik diyen kesim veya kişilerin etrafında çok kişi var. Öz elestiri yapmak ve neden sürekli yalnız kaldığımı anlamak istiyorum:((Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer