Sahip olmuş olduğun kişilik, daha çok annene mi benziyor yoksa babana mı?

Kişiliğimizin çok küçük yaşlardan itibaren oturmaya başladığı ve nihayetinde bir noktada oturduğu o yer: Sahip olduğumuz yuva! ❤
Annemiz ve babamız ise bu noktada en büyük yapı taşları. Kimimiz annemize, kimimizse babamıza benzeriz bundan dolayı.

Bu konuda bense, daha çok babamın huylarını taşıyorum üstümde. Hatta annemin meşhur bir lafı vardır sıklıkla söylediği: Babası kılıklı! 😏

Ya siz?
Huylarınız daha çok annenize mi benziyor yoksa babanıza mı? 💛
Sahip olmuş olduğun kişilik, daha çok annene mi benziyor yoksa babana mı?
Sahip olmuş olduğun kişilik, daha çok annene mi benziyor yoksa babana mı?
Cevapla