Uzun vadede, ortalığı bir sessizlik kaplardı. :) Kimse kırıcı olmazdı demek isterdim ama hayır, kimse düşünce olarak değişmezdi sadece dile getiremezdi.
Maddi anlamda yeterince fakirleştik zaten ama karakter olarak en azından matematiksel veri açısından bu güzel olabilirdi kim ne kadar insaniyetini sürdürebiliyor hala görmüş olurduk.
Ne olacak ortalık daha da çok sahte insanla dolardı. Parayla bir şey yapmak sadece göstermelik olur. İnsanların içi değişmedikten sonra hiçbir anlamı olmaz.
Bir uzman tespiti çok doğru geldi banada etrafımda tanıdığım tüm kırıcı dilliler para maddiyat eksenli tapıyorlar maddiyata tebrik ederim doğru tespitiniz için