Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Genel anlamda kısaca özetlemem gerekirse sıkılgan olmaları, ilişkinin ilk zamanlarında romantik erkek moduna geçip sonra iş ilerleyince fabrika ayarlarına geri dönmeleri, arabalarına olan bağlılıklarına laf edemem ben de seviyorum.. Daha önemli davranışsal sorunlar var bence.. Aşırı kıskanç tutumlar, kadını ikinci sınıf vatandaş gibi görmeye çalışan yersiz bakış açıları vesaire.. Keyifli günler..
Erkeklere hepiniz aynısınız dedirten bir çok özellik sayabiliriz. Fakat bu özelliklerin hepsini sayarken erkeklerin bir çoğunun aynı kültürel birkimin ürünü olduğunu unutmayalım. Erkeklerden beklenti Türk Kültür yapısını unutarak hep batı tarzında oluyor, kadınlar kendilerini eleştiriye gelince hiçte batı tarzında hal ve hareketlere sahip miyim? diye sormuyor. Bizim ülkemizde ikili ilişkiler her zaman zor olacak emin olun. Bundaki en büyük etken de yetişme ve yetiştirilme tarzımız. Çünkü ülkemiz tek bir kültürel yapıya sahip değil arada bocalayan ne olduğunu unutamamış, nereye gittiğini bilmeyen bir yapı.. Aile kavramı da artık ülkemizde eskiye oranla yapısı bozulan bir kavram halini almaya başladı.. Hatta aile kavramı kalmayacak bu gidişle.. Yılda yaklaşık 400 bin kişinin boşandığı bir ülke haline geldik.. İnsanlar ilişkilerden ne bekliyor artık kafalar bayağı karışık.. Her şey hesap kitap karşılık olmuş...🙂👍🏻 Evet erkeklerin çoğu ataerkil, kıskanç, benim sözüm geçecek diyen, ailenin geçiminden sorumlu, hayatı omuzlamak zorunda olan, kaba ve bir çok özellik sayabiliriz.. Bunları sayarken de nedenlerini düşünmemiz lazım.🙂👍🏻
Kavga ettiklerinde bu söz söylenebilir, açıkça ben çoğu kavgayı boş bulurum ama bazen gerekli olduğunda tüm erkekler savaşa gider gibi hazırlanıyorlar :D
Bir konu hakkında gerçekten çoğu erkek çok düz düşünüyor. Bu konuda hepsi aynı denilebilir.
Düz ve yüzeysel düşünce yapıları başta olmak üzere, baskıya asla gelememeleri, trafikte çok sinirli olmaları, ev dekorasyonunda görselliğe önem vermemeleri..
Araba sevgileri arkadas hepsi araba asigi. Bide futbol var turkiyedeki maclari bitiriyolar ingiltere, ispanya, italya, fransa, almanya maclarinida takip ediyolar. Ne var bu maclarda anlamiyorum 🙄 Unutkanlik: anlattigin seyleri, ozel gunleri, sabah yedikleri yemegi bunlari mutlaka unuturlar
Umut verir gibi konuşup arkadan laf etmeleri, bir söz verildiyse tutulmaz asssla, sevgilisi diye kendisi yönetmeye çalışır falan kendisini seven kızları cepte görür sevmez gözü hep başkasında olur... Daha ne diyim :')
Ailevi sorunlarım var onları çözmem lazım seninle bi süre konuşmayalım O kız benim kardeşim gibi yaaa Ben işimde şöyle iyiyim böyle iyiyim Of uzatır da uzatırım hatta soruyu görünce 500 tane şey geldi aklıma ama yazarken bile ifrit oldum
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hepsinin derken “cinselikdir “ Yoksa biri maci sever biri değil, biri tesbih sever biri değil.. Ama cinselik hepsi için bir numaradadır Hepsi aynı… Kadın örneği, hamile kalır, logusalık yorgunluk derken işi aksatır ve adam direk gözü dişarda çarkı felek gibi dönmeye başlar ve derken çoğu aldatma ile sonuçlanır
O degilde yorumlardakilerin hic biri bana uymaması peki ne mac izlerim ne capkınlık yaparım ne corabım kokar ne araba sevdam var dır hic biri yok ilişkide yalan da söylemem övmek icin demiyorum kendimi ama harbi yok
erkeklere "hepiniz aynısınız" cümlesini birden çok deneyim yaşayan kızlardan duymak mümkün dür bu da karşı cinsin aynı cümleyi karşı olarak kurmasını çok doğal kılacaktır
Aldatmanın sadece kendi tekellerinde olduğunu sanacak kadar slak olmaları. Sert erkek gibi dururken bir kadının onları nasıl da köle haline getirebileceğini bilmemeleri…
Baba yüreği dayanmaz derler ya hemen hemen hepsinde bir kol kanat germe merhamet gösterme şevkati var ister 10 yasında olsun ister 40 koruma iç güdüsü var
Hepiniz aynısınız diyen kadın önce dönüp kendini sorgulasın
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Onlar için olayın her zaman cinselliğe dönmesi Her şeyin içine ediyorlar böyle böyle Karşında bir birey yerine amazon ormanlarında dişisini etkilemeye çalışan istekli maymun varmış gibi bir his oluyor
Küt fikir yapınız var düşünceleriniz de gelişmeyen taraflarınız her erkeğin aynı olduğu algısına kapılıyorsunuz. Peki her erkek aynı ise her kadın aynı değil mi?
umursamazlık. hepsi umursamaz davranıyor, sorumsuzca ilişki yaşıyor sonra pişman oluyor. kaybedince kıymet veriyor. sürekli peşinden koşturman gerekiyor