Fazla sevgi pıtırcığı ve fazla pozitif insanlar samimi geliyor mu size?

Bazen hemcinsimde olsa boğasım geliyor 🤦🏻‍♀️ balım, çiçeğim, tatlım canım, bebişim.. bu ne samimiyetsiz tavırlar ya hayır yani benim ismimin suyu mu çıktı niye beni bir şeye benzetmek zorundasın ki
Fazla sevgi pıtırcığı ve fazla pozitif insanlar samimi geliyor mu size?
Fazla sevgi pıtırcığı ve fazla pozitif insanlar samimi geliyor mu size?
Cevapla