Farkında olmaktan bıktım, artık düz bir insan olmak istiyorum?

Hatta öyle bir farkındalık ki bu, bu soruyu böyle pislik bir ortamda dahi sormanın vicdan azabını duyuyorum. Ama bir umut her zaman..
Farkında olmaktan bıktım, artık düz bir insan olmak istiyorum?
Cevapla