Uzun süredir heyecanlanmadığımı fark ettim az önce 🙄 hayattan zevk alamıyorum sanırım.
Sizde durumlar ne?
Sizde durumlar ne?


Bayramdan iki gün önceydi. Beklediğim ve istediğim bir şeydi. Baya baya heyecanlaşmıştım. Gerçi iki gün sonra o heyecanım yarım kaldı ama olsun yine de güzeldi.
Birkaç gün de olsa heyecanlanmışsınız en azından
Yaşamak için yaşıyorum. Öyle büyük heyecanlar yaşayacak bir hayatımda yok
O kadar sıradan ki meydana yerden ışıklı su atan süs fiskiyesi gibi bir şey yapmışlar hayatımda ilk kez görmüşüm gibi heycanla onu izledim
Aynen ben de öyle, yaşamak zorunda olduğum için yaşıyorum ben de 🙄
Ben öyle bir durumdayım ki hiçbir şey heyecanlandıramıyor beni
Ülkenin çoğu öyle :)
Teşekkür ederim
Rica ederim
Ya ben çok sevdiğim yemeği yerken bile heyecanlanırım😅🥳
Bak ona ben de heyecanlanırım 😅 ama uzun zamandır çok sevdiğim bir yemeği yemiyorsam demek 😅
Bir farkındalık yarattım sana işte😅 hemen çok sevdiğin bir yemeği ye🥳
Benim sevdiğim yemekler öyle hemen yapılıp yenilecek cinsten olmuyor 😅 ama yakın zamanda yerim, anama söyleyeyim de bi içli köfte yapsın 😂😂😂
Evet🥳🥳
Cevap
10Cevap
Yeni filmler çıktığı zaman başka heyecanlandıran bir şey kalmadı artık
Uzun zamandır heyecanlanacağım bir olay yaşamadım. Her şey fazlasıyla tek düze ilerliyor bu aralar.
Vallahi dostum en son ne zaman böyle bir heyecan yaşadım hiç hatırlamıyorum.
En son geçen hafta sunumum için tahtaya kalkmıştım o sayılır mı? 😃
Sayılır tabi neden sayılmasın 😄
Kripto piyasasında çok büyük heyecanlar, sevinçler yaşanıyor ama aynı oranda ters etki olan duygular yaşadığımız da oluyor 😁
İki gün önce... Online bir mezatta denk gelip satın aldığım, nadir sayılabilecek, 60 yaşında bir plak elime ulaştığında ve onu dinlerken.
Hayatın heyecanı meyecanı yok😐
Yok valla 🙄
Dr. Strange Multiverse of Madnes için heyecanlanmıştım çöp oldu.
Tan'ın konserine gideceğim gün bi kaç hafta oluyo. Kendisini ve sesini çok beğenirim
Son zamanlarda biraz heyecan adrenalin gerilim combom arttı evet.
Biriyle flört etmiştim birkaç gün sürdü heyecanım. Sonra balon gibi söndü ama bu defa dibe itmedim kendimi :)
Çok olmadı İş ile ilgili heyecanlanmıştim
Ne güzel :) terfi mi aldın yoksa başka bir şey mi 🤔
Kendi işimi kuruyorum
Yani inşallah
Hmm anladım ne güzel, inşallah dilediğin gibi olur Allah utandırmasın 🙏
Ben de o yoldan yeni geçiyorum, kendi işimi kurdum birkaç ay önce 😅
Hayırlı olsun :))
Teşekkürler :)
Bayağı oldu hatırlamıyorum 🙄
Ben de hatırlamıyorum :/
Jic hatırlamıyorum cooook uzun zaman oldu
Sen de benim gibisin yani :/
Dun mustehcen seyler izlerken baya heyecanlanmistim
En sevdiğim kuzenim evlendi ilk dansla hafiften ağlamıştım o zaman sanırm
Her gün ayrı bir heyecan.
Biz polisler heyecanlanmıyoruz NSNSNSNJS
Evet rus polisi
Türk polisi çok iyi👌🏻
Onun için heyecanlandım
Birazdan alacağım dambıla
Aşk hayatım için heyecanlandım.
6 aydır harika 5birşey için icim, içime0 sığmıyor
Bugün.
Ne güzel :)
Dün akşam
Geçen yıl
Paran yok ondan
Yoo param var. Parayla alakası yok bu durumun
Tükenmislik sendromuna kapılmış olabilirsin o zaman
Evet bu doğru bir tanı olabilir 🙄
dün..
Dün gece hiç tanımadığım bir kadın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?