18 yaşındayım babam kanser hastası ve terminal döneme girdi?

En fazla birkaç haftaya kaybederiz diye korkuyorum ben daha 18 yaşındayım nasıl bunu kaldirabilirim bilmiyorum ne yapabilirim bilmiyorum o öldüğünde nasıl durmaliyim bilmiyorum defin töreninde nasil dayanırım bilmiyorum çünkü çok etkileniyorum defin isleminde ve oraya kendi babamı koyucam nasıl o kadar insanın içinde durabilirim bilmiyorum çok farklı hissediyorum bugün doktorla konuştum ve hiç umut yok o an nasıl yapicam insanların bana bakışlarını nasıl kaldırırım bilmiyorum babamı o toprağın içine nasıl koyarım bilmiyorum
18 yaşındayım babam kanser hastası ve terminal döneme girdi?
Cevapla