Kuzenim burcum hakkında yazılar okurken dedi. Ah ah neymişim ben😄 Sizin var mı böyle dediğiniz kişiler ha?


Çaya zaten şeker atmadığı için böyle bir anlam yüklemeye gerek duymuyorum
İnsan bir sen varsın der, uyuz musun acaba
Cevap
16Cevap
Kimse yok valla herkes gözümde ekşii erik gibi
Kahve ve yok maalesef
Ben çay sevmem ama illa içeceksem @Pulsarr varsa şekere gerek yok diye düşünüyorum:)
Tatlı bir kişilik kendisi:)
Kendimi teselli etmek istiyorum ve şeker kullanmıyorum haha, zaten öyle biri de yok. Umarım öyle tatliş biri olur bir gün 😅
Ailem haricinde dostlarım. Onlara da şeker atmasını unuturdum çaya zaten. 😃
Dostlarım benim için önemlidir.
Soru başlığını görünce aklıma Hayyam geldi
Seninle içilen şarap bile helaldir , sensiz içilen su bile haram
O güzel var, onun her yudumu 5 şeker onun dudaklarına değsin yeter diyorum :D
Zaten çayımı şekersiz içiyorum, kim olursa olsun şeker atmama gerek yok.😃
Her türlü şeker atmıyorum ki zaten, kiminle olduğu fark etmez.
Zaten atmıyorum 😂 demeye de gerek duymuyorum (teselli)
Çayı şekersiz, kadını beklentisiz severim 😄. Aşıksan vur saza, şoförsen bas gaza. Kamyon arkası laflarımla geldim 🤣
Tatlı biriyle içtiğim zaman rica etsem parmağını çayıma batırırmısın diyorum :)
kocam. muhabbeti tatlıdır. şekere ne hacet
Çayı şekersiz içiyorum
En yakın arkadaşım
zaten şeker kullanmıyorum kimseye gerek yok
Zaten şekersiz iciyorum.
Tabii ki de yok olmaması lazımmış bunu gördüm
Çayı zaten şekersiz içiyorum..
Şerbetli tatlılar var
@SenacCc🌹💐🌺
Öyle biri yok
Olmaz mı @morphia
hiçkimse
Çayı şekersiz içiyorum 😎
Kuzenim candır yaaa
Tabiki kendim
Yok hickimse
yok öyle biri
arkadaşlarım
Kimse
Hiç kimse
Bakkal Müslüm abi 🤪
Annem
Vardı :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar