Neden duygusallık kadınlar ile özleştiriliyor, erkekler daha duygusal değil mi sizce de?

Bence kadınlar duygusal değil hassas, duygusallık farklı hassaslık farklı, ben bu ikisinin karıştırıldığını ve duygusallık konusunda söylenenin aksine erkeklerin daha baskın olduğunu düşünüyorum. Zaten fark ettiyseniz erkekler genelde köpekçi kadınlar kedici oluyor, köpekler duygusal kediler nankör (bu sadece bir örnek tabi) Bence erkekler çok daha duygusal yanılıyor muyum?
Katılıyorum
Katılmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Neden duygusallık kadınlar ile özleştiriliyor, erkekler daha duygusal değil mi sizce de?
Cevapla