İnsanlara fazla içten ya da sıcakkanlı davranmak, insanın kendisini bir noktada üzebilecek bir şeye dönüşebilir mi?

Arada bunu belli etmekten kaçınmak mı doğru olan?
Samimi birisiyim ve insanlara içimden geldiği gibi davranıyorum. Bazense acaba bu kadar sıcakkanlı olmak sıkıntı mıdır diye düşünüyorum.
Arada insan mesafeli ve içten olmayı kesmeli midir?
Yani nasıl desem fazla iyi olmak insanı bir noktada üzer mi diye sordum.
🤔🤔🤔🧠🧠🧠🚀👼🏻🤷🏻‍♀️
💙💖🤸🏻‍♂️🤸🏻‍♀️🕴🏻👯‍♂️👯‍♀️🧝🏻‍♀️🧝🏻‍♂️🧚🏻‍♀️🧚‍♂️👼🏻🍰🧁🍨🍩🍬🍭✍🏻🤝🏻🤠👼🏻🍰🧁🧁🧁🧁🍰👯‍♂️🍰🧁🧁🧁🧁🍰🧚🏻‍♀️🧚‍♂️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🍰🧚🏻‍♀️🍰🧚🏻‍♀️🍰🧚🏻‍♀️🍰🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🍰🧚🏻‍♀️🍰🧚🏻‍♀️🍰🍰🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🕴🏻
Güncellemeler
+1 yıl
Of ya bulduğum o mükemmel görseli koymayı atlamışım burada çok masum sırıtan bir insan var fotoğrafta okay.
İnsanlara fazla içten ya da sıcakkanlı davranmak, insanın kendisini bir noktada üzebilecek bir şeye dönüşebilir mi?
Cevapla