Ulan çok şaşkınım yani ben çevresi çok kalabalık olan biri değilim yanımda az öz insan tutarım boş adamla oturup kalkmam seçici olmama rağmen başıma çok enteresan bir olay geldi.
Bundan 4 gün önce gece yarısı bir arkadaşım aradı kavga ettiğini zor durumda olduğunu ve parası çıkışmadığı için resmen esir alındığını söyledi. 400 tl para istedi daha sonra ben istemeden bana fotoğraf attı yüzü gözü şiş halde. Bende hesabına 500 lira gönderdim al işin görülsün kardeşim dikkat et dedim. Aradan 4 gün geçti adamdan ne ses var ne soluk var. Her gün birer defa aradım açmadı. Bugün kendi yazdı tekrar para istedi bende sinirlendim sert çıkıştım ve o da bana dedi ki sıkıysa gel al paranı, vermiyorum.
Sinirliyim kendime kızgınım ve gerçekten üzüldüm beklemezdim. Ne yapmalıyım doğru olan nedir sizce?
Bundan 4 gün önce gece yarısı bir arkadaşım aradı kavga ettiğini zor durumda olduğunu ve parası çıkışmadığı için resmen esir alındığını söyledi. 400 tl para istedi daha sonra ben istemeden bana fotoğraf attı yüzü gözü şiş halde. Bende hesabına 500 lira gönderdim al işin görülsün kardeşim dikkat et dedim. Aradan 4 gün geçti adamdan ne ses var ne soluk var. Her gün birer defa aradım açmadı. Bugün kendi yazdı tekrar para istedi bende sinirlendim sert çıkıştım ve o da bana dedi ki sıkıysa gel al paranı, vermiyorum.
Sinirliyim kendime kızgınım ve gerçekten üzüldüm beklemezdim. Ne yapmalıyım doğru olan nedir sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer