500 TL borç verdiğim arkadaşım, alabiliyorsan gel al diyor. Ne yapmalıyım?

Ulan çok şaşkınım yani ben çevresi çok kalabalık olan biri değilim yanımda az öz insan tutarım boş adamla oturup kalkmam seçici olmama rağmen başıma çok enteresan bir olay geldi.
Bundan 4 gün önce gece yarısı bir arkadaşım aradı kavga ettiğini zor durumda olduğunu ve parası çıkışmadığı için resmen esir alındığını söyledi. 400 tl para istedi daha sonra ben istemeden bana fotoğraf attı yüzü gözü şiş halde. Bende hesabına 500 lira gönderdim al işin görülsün kardeşim dikkat et dedim. Aradan 4 gün geçti adamdan ne ses var ne soluk var. Her gün birer defa aradım açmadı. Bugün kendi yazdı tekrar para istedi bende sinirlendim sert çıkıştım ve o da bana dedi ki sıkıysa gel al paranı, vermiyorum.

Sinirliyim kendime kızgınım ve gerçekten üzüldüm beklemezdim. Ne yapmalıyım doğru olan nedir sizce?
500 TL borç verdiğim arkadaşım, alabiliyorsan gel al diyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla