Hafızamızın kötü anıları sildiğini düşünüyor musunuz?

Beynimizin hayatta kalma mekanizmasindan biri aslında bu kötü anıları silme özelliği bi sure geçince kötü anıları unutuyor beynimiz misal küstüğünuz birini özlediğiniz de onunla neden kustugunuzu hatırlayamazsiniz hos anilari hatırlarsiniz barıştığınizda ise aynı seyler olunca neden küstüğünuzu anliyorsunuz
Güncellemeler
+1 yıl
...
Hafızamızın kötü anıları sildiğini düşünüyor musunuz?
Cevapla