İnternette okumustum ağaça sarilmak insana pozitif enerji veriyormuş.
Türkiyede denemeye kotkuyorum adim sapığa çikar diye 😂
Tutuklatirlar mi beni
Türkiyede denemeye kotkuyorum adim sapığa çikar diye 😂
Tutuklatirlar mi beni
Kendini zincirleyip deli deli bağırmazsan seni niye tutuklasınlar ya da bela gelsin başına mesire alanları var bir sürü ayağın toprağa deysin git sarıl ağaca :)
Herkes kendi işine baksın
Ya haberlere çikarsam
Herkes bir gün 15 dakika meshur olacak diyorlar 😂
Bi keresinde yolda benle röportaj yapildi tayyibi sordular. emavrupa bizi kiskaniyormus ne dusundugumu sordukar actim agzimi yumdum gozumu
Cevap
1Cevap
ağaca tecavüz etmeye çalışan sapık polis ekiplerince göz altına alındı
😂
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?