Yürüdüğüm Garson kizin sapık dağ ayisindan bahşiş alması neden boyle yapti ki?

Arada takildiğim bir cafee var. kizla samimiyeti ilerlettik. bi kac kez tekefon numarami verdim almadi. flört aşamasi gibi şakalasiyorduk.
Bugun yaşli bi hanzo geldi. birden kiza vermek istedi kizda gülerek hayir abi beni utandiriyosun dedi kabul edemem. adam ısrar edince 20 tl yi aldı. bunlar gözümün önünde gerceklesti. adamin yüzundeki o sapık gülüş ortamdaki bu kirli alisveris enerjisi beni üzdü.
Bu kız sana gore degil dedim ve hemen hesabi masaya birakip cekip gittim.
Bu kız bana evet deseydi.
Bende neler hayal ediyordum. kiz bana evet dese onu onu çalistirmayacaktim cani ne istese ona alacaktim. tum naddi ve manevi ihtiyaclarini gorecektim. onu dunyanin en mutlu kadini yapmayi düsunuyordum.
O ise 20 tl yi bi sapiktan kabul etti
İyiki zengin olduğumu gizlemişim ondan.
Kadinlar cok garip
Belkide mutlu olmayi haketmiyorlar
Yürüdüğüm Garson kizin sapık dağ ayisindan bahşiş alması neden boyle yapti ki?
Cevapla