Yükte hafif paha da ağır bir karakterim var.. Taşıması hafif kimseye yük bindirmeyen ama değerine de paha biçilemeyen.. Ayrıca insan kendi değerini kendi belirler bu hayatta.. Tıpkı sizinde soru da belirttiğiniz gibi..😊
Başlığı beğenmedim.. Taş yerinde ağırdır.. Maden değilim ya da bir eşya ağrım hafifim cümlesini kurmak.. Zaten sor hiçkimse yoğurdum ekşi demez.. Karakter anlamında zayıf olan zayıfım demez.
Şöyle sorularda objektif cevap verilmez kesinlikle. Yorumlarda bir tek kişi bile ben hafifim demez yani. Çoğu övecek kendini ben ölçülü ağır başlıyım diye. Cinsiyetçilikten değil hani o tabir hoşuma gitmedi bir kadın olarak sadece saygı duyarım paylaşımınıza tabi. Teşekkür ederim anlayışınız için. Belki ben edebiyat öğretmeni olduğumdan hassasiyetim vardır dil konusundan benden de kaynaklı olabilir. 🎐🌸🌈
Edebiyat öğretmeni misiniz? Şahane bir şey bu eleştirin için daha da mutlu oldum. Yine de insanları biraz düşündürmek istedim. Kimse hafifim demez ama belki özeleştiri yapar..🍀🍀
Evet Edebiyat öğretmeniyim. O yüzden ilgimi çekti başlık :) öz eleştiri yapmak için olgun olmak lazım ben o, olgunluğu burada çok az kişide görebiliyorum maalesef. Ama niyetini beğendim güzel. ✨🎐