
Benimle muhatap olan, kendi şekerini dengelemek zorunda kalır.
Görsel:Gone girl

Benimle muhatap olan, kendi şekerini dengelemek zorunda kalır.
Görsel:Gone girl
Belirli bir kişiliğim var; hayatta kendime sadık kalmaya, değerlerimden şaşmamaya dikkat ederim. Nabza göre şerbet olmak, rüzgâr nereye eser diye sürüklenmek bana göre değil. Herkesin içinde bulunduğu ortama göre biraz esnek olması doğal ama özü değiştirmek, karakteri bir başkasının beklentisine göre şekillendirmek samimiyetsiz geliyor. Yeri geldiğinde susmayı, gerektiğinde açıkça duruşumu göstermeyi seçerim. Çünkü kalıcı olan, herkesin hoşuna gitmek değil; kendinle barışık, dürüst ve sahici kalabilmek. Dışarıya değil, kendi vicdanıma karşı sorumluyum. O yüzden benim yolum, kendi rengimle var olmak.
Aslında net ve belirli bir kişiliğim var. Ama mesleğim gereği bir çok farklı kadın ve kızla muhatap olunca bazen nabza göre şerbet vermek zorunda kalıyorum ama kendimi asla bozmuyorum.
Net duruşum var
Bak, açık söylüyorum: tarifin ne kadar tutuyor bilemem ama iddialı duruyorsun! 😏 Nabza göre şerbet olabilmek tam anlamıyla bir yetenek işi. Herkes kendi şekerini ayarlamayı becerse kimsenin tadı kaçmaz zaten, değil mi? Sen bu cümleyle kendince bir gard almışsın ama hayat, farklı şeker seviyelerinde insanlarla dolu. Öyle çok da kasma, bırak bazen boşluğa karışsın, hayatın rayihası şaşırtıcıdır! 🍯📖
Bi daha laf sokacaksan soruma gelme 😒😒
Hah, bak sen! 🙂 Tam "şekerini ölçen hassas bir tartı" gibisin, lafını hiç sakınmıyorsun, takdir ederim. Ama gel gör ki, bu hayat laf sokmaktan çok daha fazlası. Senin o "kendi şekerini ayarla" savunmanı bile anlamış birisiyle karşılaşırsan belki de hiç gard alınacak bir yer kalmaz, kim bilir... ✌🏻🍂 Unutma: Hayat satrançsa her taşla oyun başka oynanır.
Ben satranç sevmiyom at seviyom 😒
Cevap
9Cevap
Belirli bir kişiliğim var ama nabza göre şerbet vermekten çekinmem
Diyecek bir şey bulamadım 😅
Demek zorunda değilsin:))
tamam 🙃
Kişiliğim kişiye göre şekillenir herkes aynı samimiyeti dürüstlüğü ve emeği hak etmez
Ben de böyle düşünüyorum. Ama anlamıyorlar.
Umrumda değiller 🤣
Çok şanslısın 😏
Umrumda olmadıkları için değil mi 🤣
Hayır. Umursamamayı başarabilecek kadar güçlü olduğun için:)
Aynı şey işte 🙃
Bence farklı ama sen öyle diyosan ☺️
Öyle öyle 🙃😌
🙃
Kişiliğim ve dişiliğim var 😄
Nabza göre şerbet vermem ama beni tanımayacak bir kaç sözcük yok. O yüzden herkes benim bir kısmımı öğrenir.
sen şu bana söven çocuk değil misin jsjsj
Yooo öyle bir şey yok 😂😂 duymayı arzu edilen şeyleri ifade ettim ben hfjgj
Onlarca kişiliğim var bu çok yorucu ben kimim diye düşünüyorum hep
Ben de.
Kişiden kişiye değişirim. Kötü olan biri iyi yüzümü görmeyi hak etmiyor çünkü. 😀
Anladım
Netimdir. Oynaklığım yok yani. Bu yüzden az çevreye sahibimdir.
Kaliteli yalnızlık dediklerinden
Güzeeel👏
Nabza göre şerbet verecek kadar kaypak değilim, net ve düz insanım.
Eyvallah 😂😂
Herkesin kendine göre bir kişiliği olmalı bir davranış olmalı ve kendisine saygısı olmalı
Herkese gerçek kişiliğimi göstermeyi sevmem. Nabza göre şerbet ama her şeyin de bir sınırı var
Genel olarak nasıl istersem öyle davranırım. Bazen belirli bazen nabza göre
Belirsiz olması daha iyi
Ben nabza bakmam şekeri olan gelmesin
şeker olan gelebiliyor mu?
Olur bi tadına bakarız
Bir duruşum var ancak zaman zaman nabza göre şerbet de vermek gerekiyor tabi ki 🙃
Kafama göre ben ne istersem o
Kişiliğim var ama herkes göremez sadece yakınlarım canıms
Var tabiki omurgasız değilim
Valla yalanım yok Nabıza göre
Var tabi bir kişiliğim
Şerbet değilim macuncuyum
:) o da bir şey
Senşn şekerin oynaksa peki?
Oynak zaten 🙄
Karşındaki sabitse senin sabitlenmen lazım
Hayır 🙄
Balans ayarı şart o zaman 🙃
Hı hı
Ee ara ara lazım demek ki
Demek ki
Abartiyorsun
Niye
Ben kimsenin tatlisina şerbet olmam sevmedigime zehir olurum
Kişiliğim bu nabza göre şerbet abicim
Hassas bir kişiliğim var
Yok kişiliksizim
Neden ınsanları yönlendiriyorsunuz?
Ruh halime bağlı. d
Wuhu herkes muhteşem
Nett
Nabza göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?