Ucuz malın satıcısı kendini övermiş. Sen hicbir kuyumcunun dükkan önüne çıkıp gel vatandas altın var, bilezik var, kolye var diye bağırdığını duydun mu? Manav bağırır gel vatandas cengelkoy hiyari bunlar🤣🤣🤣
Yok ya tam olarak öyle değil durum. Dertleşiyor kendini anlatıyor derken şunu yaptım bunu ettim hah tavırları asla yok. İnsan seçen de biri herkese kolay kolay güvenmiyor. Benle dertleşiyor sadece. Bende neden benimle dertlerini paylaşıyor diye merak ettim.
Ya küçük emrah değil öyle demeyin filozof beyy sadece az dertli çocuğumuz hahah Ama kafa biri ben dertlere espri yapıyorum sorun olmuyor Emrah olsa orada ağlardı haa.
Yok yok sogutmak degil. Tecrübe ile sabit. Zamanla anlayacaksın sende. Bak sana farklı bir açıdan bakmani soylemek istiyorum. Sen dertlesirken hemen kendine getirip konuyu anlatiyorsa dinlemeyi sevmeyen biridir. Yani bu da onun bencil oldugunun kanıtı.
Bak birini gercekten tanimak istiyorsan ters acidan git. Matematik gibi düşün. Toplama islemi saglamasi cikarma ile yakılır. Bu kisi dinlemesini bilmiyor. Dinlemesini bilmeyen birisi bencildir. Bu her konuda gecerli😉 simdi ister sogu isterden alev alev yan. Bu senin tercihin. Ve herkes tercihlerinin bedelini öder
Gözlemle tabiki. ama sunu unutma birisi 7sinde ne ise 70 inde de odur. Yani bu kisi simdi sana ne kadar sempatik gelsede bir ömür cekilmez bunu da bilerek hareket et
Tamam ben az gözlem yapayım. Aslında bana kendini anlatıyor diye seviniyordum ışte bana güveniyor bilmem ne diyerekten 🙂 Sizin dediğiniz gibi düşününce tabii ki korkunç geldi.😂😂 Onunla daha yeni yeni tanışıyoruz az gözlem yapcam bakalım hep böyle mi? Aslında neden bana anlatıyor onu bilr tam bilmiyorum... Yani sonuçta geçmiş gitmiş derde nasıl çözüm bulayım ben değil mi?
Iste cevresinde anlatarak herkesi bıktırmış olabilir. Bu sana güvendiği icin olmayabilir. Bunlarda sevgi ve duygusallik aramamalisin. ve cidden gecmisi anlatan biri cekilmez. Sonucu degismeyen seyler sonucta. Gecmise takili kalmak gelece set koymaktir. O kisi ne uzar ne kisalir oldugu yerde kalir. Sabit fikirli olur. Yeniliklere acik degildir.
Biraz kibarca tersle. Ya bu nedir hep dert hep dert. Sonucu degismez bunlari konusmanin bir anlami yok gibi birsey söyle sonra izlenimle tavrini sana olan yaklaşımını.
Şimdi zaten çok acı çekmiş birini tersleyip daha kalp kırmak istemiyorum da çünkü gerçekten artık bazı konularda hassas olabilir. Aslında dert konuştuğumuz için dertleri olmasa ne konuşacağız peki🤔🤔 Onunla daha aşırı yeni arkadaşız bu arada 4 hafta anca oldu dertlerini de bir iki gün bahsetti dün ve evvelsi gün.
Ben ilişkilerde de iyi değilim yahu şu an bayağı kafam karıştı 😂😂😂 İyi değilim derken şu şekilde hiç sevgilim olmadı öncedennnn sıkılmadığım sürece her uyum sağlanır ama ben tarafından arkadaşlık okeyyu
Bu hayatta her şey, elektronik teknoloji, ilaçlar hersey deneme yanilma ile bulundu bunu unutma. Ve ilk iliskinde bunu yasaman cidden daha olumlu. Çünkü bu senin sansli olduğunu gösterir
Bu olumsuzluklar senin farklı bakman icin yeni firsatlar cikarir. Yoksa olumlu olsa insanlari tanıyamazsın. Her biri sana birseyler katar. Bu da sanstir, fırsattır
Haklisiniz öyle aslında onun anlattığına göre onun çok şanslı olması lazım ne de olsa kötü şeyler yaşamış Bide ben olumsuzu bile olumlu görebiliyorum bazen bana ders olması için benim üzülmem lazım
Sans verilmez. Sans icin firsat verilir bunu degerlendirmek gerek. Bu firsati degerlendiremezsen sanssizim diyerek aglanirsin. Bu da senin arkadaşının durum oluyor. Kabullenmiş caresizlik oluyor bu da
Ya aslında dışarıdan çok güçlü bir izlenim veriyor bana içini açtığında kedi gibi buldum onu hiç beklemiyordum ama çaresiz durmuyor açıkçası her şeyle baş edebilecek halde sadece yaralı bir bey😂😂😂
Abooo abayı yakmak için çok erken ağzını hayra aç 😂😂😂😂 Yalniz daha çok dertleşmeye başladık ben ona espri yapıyorum komik komik işe yaramıyor nolacak? 😂😂
Neyse saka bi yana izlenimle iste. Ama dedigim gibi dinlemesini gercekten bilmiyorsa uzun vadede inan cekilmez. Çünkü seni dinlemeyen birinin seni anlamasını bekleme
Mükemmel iliski herseyin uyumlu olmasi degildir. Önemli olan ortak noktayi bulabilecek iletisimi kurabilmek, degismeden kabullenmek, degistirmeye calismamak ve kimse icin degismemekle anca güzel bir iliski kurulur
Evet zaten zafiyet olarak dış görünüş adına neyden etkilendğimizi itiraf ettik ama onun söylediği o şey bende yok hahah Ama bu birini severken onun sorun etmeyeceği bir şey olduğunu söyledi yine de çok üzüldüm çünkü onun hayalindeki gibi kusursuz olmak isterdim Bayağı üzüldüm bende yok diye. Ama onun sevgisine engel olacak bi durum olmadığını sadece zafiyet olduğunu dile getirdi.
Yani benim zafiyetim olan her şey de onda yok ama yinede ben bunu hiç düşünmesem bile onun için önemli mi ki diye bende olmayan bir şey için üzüldüm. Aslında ikimizde birbirimizi görmedik ama olsun
🙄🙄 birbirinizi görmediniz mi 🤭🤭🤭ya senin aradiklarin onda yok onunda aradığı sende yok diye buna üzülüyorsun 🙈🙈🙈 nasil bir duygusal acliktasin sen yaaa
Hayır be öyle değil tam olarak. Nasıl anlatayım ki şimdi ben sana... Ah ah... Üzüldüğüm şey onunla ilgili değil ki anlatamadım ben... Neyse o da benim anlatamayışım hshshs
Allahım öyle gelişmeler oldu ki gayet yerinde ilerliyor O dış görünüş olayı da tam anlaşıldığı gibi değil yani birbirimizi beğenmiyoruz diye bir şey yok hatta bunun hakkında yorum bile yapmadık. Ben o kısmı açıklayamadım benim üzüldüğüm şeyse neydi biliyon mu acaba beni beğenir mi kafası işte😂 Ama görünüşüm için benle olacak biri değil yine de beğenilmek ister ya insanlar ondan endişelendim kendi adıma.
Hayır ama çok iyi anlaşıyoruz olay da bu. Bu yüzden ikimizde mutluyuz ve aklı başında insanlarız. hatta direkt mantıksal açıdan kendime yorum yapacak olursam ben kimseyle sevgili olmadım daha önce sebebiyse çok dikkatli ve gönül eğlendirmeyecek birisi olmam. Gerçekten de öyle. Ve biz bayağı iyi anlaşıyoruz bu yüzden o kadar kafam karıştı ve beğenilmek istedim ki😂 Ne de olsa her şey yolunda ilerlerse birbirimizi de görmek isteyeceğiz.
Evet az cok anladim zaten. Ama sunu unutma. biz insanlar deneye yanila dogruyu buluruz. O yüzden hayatında yanlis birisi ciksa da kendini kapatma. Sevmek cam bardakla su icmek gibidir. Elinden cam bardak düşer kırılır ama su icmekten vazgecmezsin. Bardagi değiştirirsin. Sevmekts böyle. Biriyle olmDi diye vazgecmeyeceksin. Her yasadigin tecrübe olur. Hayatta yedigin kazıkların toplamina tecrübe denir. Tecrübe oyle lanet biseydir tavsiye ve oneri ile ogrenilmez. Illaki yasaman gerek. Ve hata yapmaktan korkma. Bu hatalar seni sen yapacak
Ve maalesef benim bu konuda hiç tecrübem olmadığı için aşırı derece de korkuyorum. Ama bana öyle duygular yaşatıyor ki halbuki yaşamak isteyen bir yanımda var.
Bak cidden sen duygusal açlık icindesin. Ilgi ve sevgi eksikliğin var. ilk olmasinin özel olmasi da var. Icin kıpır kıpır. 😊😊 bu sekilde gormeden bence yanlis yapıyorsunuz. Çünkü ruhlar aleminde yaşamıyoruz. Bir ömür ayni evi, ayni yatağı, ayni hayati paylasacaksin. Yok kalbi guzel vs bunlar insanin kendini kandirmasi. Gercekci bakin
Şöyle diyeyim ki biz onunla iletişime geçeli ciddi ciddi konuşalı daha bir hafta olmadı. ilk iletişime de bir ay içinde geçtik Yani her şey aşırı yeni. Onun nerede yaşadığını bile bilmiyorum. Sanaldan başlaması zararlı mi sizce
Hahahah yaa gerçekler çok acımasız böyle yüzüme niye çarptınız 😂 Bilmiyorum ya hiç-bir fikrim yok. Sizin de benim yaşlarımda deneyimlediğğniz aptalca bir tecrübe var mı?
Ooo biz sizin yaslardayken böyle telefon yoktu, vardi da cok sayılı kisilerde. Evden ev telefonunu 2 kez caldirip bisiklete atlayip sokagindan geçerdim. Camdan balkondan gorursen gördün ona da görmek denirse🤣🤣 siz bu konuda şanslısınız
Siz bu konuda şanslısınız diyorsunuz da bakın ne hallere düşüyoruz kafam ne karıştı inanın anlatamam. Şimdi uzak durup belki de hayatımda olması gereken birini de itmek istemiyorum Ama bakın sanal alem olmasa bu hallere düşer miydim😂😂 Her şeyi reel reel yaşamak vardı 😂
Hayır kendimi sanalla kısıtlamıyorum sadece bana bu hisleri yaşatan kişi sanalda çıktı karşıma..🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Reelde böyle hissettiğimi hatırlamıyorum. Nasıl yani değil mi reel de böyle hissetmeyip sanal da hissediyor olmam birine.. Ki kısmeti kapalı biri de değilim sanalda insanlara yüz veren biri de değildim şu an oldukça kafam karışık. Ne ona ne bana saçma bir harekette bulunmak istemiyorum.
Ya bu arada ben size böyle arada soru sorayim hani siz engin bilgilerinizle beni yeşillendirirsiniz. Her şey için çok teşekkür ederim. Ben bu işi akışına bırakacağım. Olması gereken güzellikler varsa olur. yoksa olmaz. Kim bilir Ama siz de hocam olarak burada olacaksınız ona göre.
Erkeklerden az korkuyorum haa şimdi sevgi versem kaçacak diye ama saygım sonsuz. Sevgi de veririm de ışte sanırım duygusal bağ bi anda olursa iyi olmuyomuş
Yaaa işte bu be delisin giyince hemen sensin deli diyolar senin gibi kızlar işte bu ülkenin medarı iftiharı. Neden delisin çünkü direk burca bağladın delisin 🤣🤣
Zaten gözlem yaptığımı önceden farketti sanırım önemli bir detay. Ay onun burcu ve benim burcumun uyumu yok yok ama ışte bir umut. Ben balığım ve suyla ateş biliyoruz ki zıt.
Suyla ates ya cok iyi ya cok kötü oluyor ya. Aslinda atesi ancak su dengeliyor bence. Taraflardan birisi dengeyi saglamali. ikisi de egoist ve dikbasli olsaydi hic olmazdi. böylece bi denge kurabilirsiniz aslinda, kötü bi durum yok
Mesela bak sen aslanmışsın ve bence aslan erkeği ile balık kadını gayet iyi. Ama yay erkeği ile balık kadını internette okuduğum sitelerden dolayı da beni az germedi değil. Mesela şey diyorlar yaylar çok eğlence düşkünü balık çok duygusal hayalperest nasıl olsun? E yalan yok duygusal yanım var. Ayrıca derin bir yanım da.7/24 eğlenemem. Yükselen önemli mi bu konuda?
Yükselen de tabi önemlidir bilmiyorum ki. Ama en önemlisi karakter ya, her yay burcu da ayni degil. Mesela benim balik bi arkadasim var gece düskünü ama eski erkek arkadasim da balikti ve o daha duygusaldi, daha icine kapanikti. Önemli olan sana yansittigi karakteri aslinda
Bana çok derin davranıyor diyebilirim Yani kendisiyle ilgili şeyleri anlatırken gayet içten ve gösterişsiz. Biraz da acılı yine de çok güçlü bir karakter çokta iyimser biri. Erkek balıklar biraz değişik oluyor kimisi çapkın kimisi duygusal dimi hahajaj
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ucuz malın satıcısı kendini övermiş. Sen hicbir kuyumcunun dükkan önüne çıkıp gel vatandas altın var, bilezik var, kolye var diye bağırdığını duydun mu? Manav bağırır gel vatandas cengelkoy hiyari bunlar🤣🤣🤣
Yok ya tam olarak öyle değil durum.
Dertleşiyor kendini anlatıyor derken şunu yaptım bunu ettim hah tavırları asla yok. İnsan seçen de biri herkese kolay kolay güvenmiyor. Benle dertleşiyor sadece. Bende neden benimle dertlerini paylaşıyor diye merak ettim.
O da bokun ayri rengi. Dert anlatan erkekler küçük emrah gibidir hic cekilmez
Bende dinliyorum hiç sıkılmıyorum ajhahahshhs ama daha yeni ya ondandır belki.
İleride dediğiniz gibi olabilir
Hahhaha başlangıç nasilsa öyle gider. Onun derdi hic bitmez.🤭🤭 bence küçük emraha yol ver gitsin
Ya küçük emrah değil öyle demeyin filozof beyy sadece az dertli çocuğumuz hahah
Ama kafa biri ben dertlere espri yapıyorum sorun olmuyor
Emrah olsa orada ağlardı haa.
Icine atıyordur zamani gelince de ben derdimi anlattim sen espiri yaptin benle dalga gectin diye yeniden dert olarak sana anlatir ileride🤭🤭
Bu hareketi olsa olsa ben yaparım o potansiyel bende var da
O salmış gitmiş bence
Benle paylaşma sebebi benim de dinliyor oluşum 😂
Iste kim bilir cevresini nasil bıktırdı yeni saf birini buldu anlatiyor o da dinliyor 🤣🤣🤣
Amacınız beni bu ilişkiden soğutmak mı😂😂😂😂😂😂
Aaay böyle düşününce sinirlerim bozuldu ahsha
Yok yok sogutmak degil. Tecrübe ile sabit. Zamanla anlayacaksın sende. Bak sana farklı bir açıdan bakmani soylemek istiyorum. Sen dertlesirken hemen kendine getirip konuyu anlatiyorsa dinlemeyi sevmeyen biridir. Yani bu da onun bencil oldugunun kanıtı.
Evet kendimle ilgili bir şey paylaşayım dedim baktım bu benle paylaşıyor sonra bir baktım konuyu kendine getirmiş ve onu konuşuyoruz yine 🤔🤔
Bak birini gercekten tanimak istiyorsan ters acidan git. Matematik gibi düşün. Toplama islemi saglamasi cikarma ile yakılır. Bu kisi dinlemesini bilmiyor. Dinlemesini bilmeyen birisi bencildir. Bu her konuda gecerli😉 simdi ister sogu isterden alev alev yan. Bu senin tercihin. Ve herkes tercihlerinin bedelini öder
Ay böyle düşününce korkunç geldi ama daha yeni yeni tanıyorum da acaba biraz daha gözlemlesem mi ki🤔🤔😅😅
Gözlemle tabiki. ama sunu unutma birisi 7sinde ne ise 70 inde de odur. Yani bu kisi simdi sana ne kadar sempatik gelsede bir ömür cekilmez bunu da bilerek hareket et
Tamam ben az gözlem yapayım.
Aslında bana kendini anlatıyor diye seviniyordum ışte bana güveniyor bilmem ne diyerekten 🙂
Sizin dediğiniz gibi düşününce tabii ki korkunç geldi.😂😂
Onunla daha yeni yeni tanışıyoruz az gözlem yapcam bakalım hep böyle mi?
Aslında neden bana anlatıyor onu bilr tam bilmiyorum...
Yani sonuçta geçmiş gitmiş derde nasıl çözüm bulayım ben değil mi?
Iste cevresinde anlatarak herkesi bıktırmış olabilir. Bu sana güvendiği icin olmayabilir. Bunlarda sevgi ve duygusallik aramamalisin. ve cidden gecmisi anlatan biri cekilmez. Sonucu degismeyen seyler sonucta. Gecmise takili kalmak gelece set koymaktir. O kisi ne uzar ne kisalir oldugu yerde kalir. Sabit fikirli olur. Yeniliklere acik degildir.
şu an bir tık hayal kırıklığı yaşadım..
Haklı olabilirsin ben tam olarak nasıl bir tavır sergilemeliyim ona mesela dinlemeyim mi?
Biraz kibarca tersle. Ya bu nedir hep dert hep dert. Sonucu degismez bunlari konusmanin bir anlami yok gibi birsey söyle sonra izlenimle tavrini sana olan yaklaşımını.
Şimdi zaten çok acı çekmiş birini tersleyip daha kalp kırmak istemiyorum da çünkü gerçekten artık bazı konularda hassas olabilir.
Aslında dert konuştuğumuz için dertleri olmasa ne konuşacağız peki🤔🤔
Onunla daha aşırı yeni arkadaşız bu arada 4 hafta anca oldu dertlerini de bir iki gün bahsetti dün ve evvelsi gün.
Sen bilirsin🙃
Ben ilişkilerde de iyi değilim yahu şu an bayağı kafam karıştı 😂😂😂
İyi değilim derken şu şekilde hiç sevgilim olmadı öncedennnn
sıkılmadığım sürece her uyum sağlanır ama ben tarafından arkadaşlık okeyyu
Zaten biz insanlar deneye yanila dogruyu buluruz. O yuzden sende bu sekilde tecrube edeceksin
Hahahahha deneye yanıla😂
İlk tecrübem düşünsene küçük emrahla 😂😂😂
Bu hayatta her şey, elektronik teknoloji, ilaçlar hersey deneme yanilma ile bulundu bunu unutma. Ve ilk iliskinde bunu yasaman cidden daha olumlu. Çünkü bu senin sansli olduğunu gösterir
Nasıl yani hangi konuda şanslıyım
Ahhaha bu arada ilk ilişkim diyoruz da daha ortada bir şey yok 🤠🤠😂
Bu olumsuzluklar senin farklı bakman icin yeni firsatlar cikarir. Yoksa olumlu olsa insanlari tanıyamazsın. Her biri sana birseyler katar. Bu da sanstir, fırsattır
Haklisiniz öyle aslında onun anlattığına göre onun çok şanslı olması lazım ne de olsa kötü şeyler yaşamış
Bide ben olumsuzu bile olumlu görebiliyorum bazen bana ders olması için benim üzülmem lazım
Sans verilmez. Sans icin firsat verilir bunu degerlendirmek gerek. Bu firsati degerlendiremezsen sanssizim diyerek aglanirsin. Bu da senin arkadaşının durum oluyor. Kabullenmiş caresizlik oluyor bu da
Ya aslında dışarıdan çok güçlü bir izlenim veriyor bana içini açtığında kedi gibi buldum onu hiç beklemiyordum ama çaresiz durmuyor açıkçası her şeyle baş edebilecek halde sadece yaralı bir bey😂😂😂
Hayırlı olsun.. sen baya baya abayı yakıyorsun 🤭🤭
Abooo abayı yakmak için çok erken ağzını hayra aç 😂😂😂😂
Yalniz daha çok dertleşmeye başladık ben ona espri yapıyorum komik komik işe yaramıyor nolacak?
😂😂
Küçük emrah diyorum sana hala sen ne diyorsun 🤭🤭
Aaay 1 günde biz bayağı gelişme kaydettik hshshjs
şu an bende bir küçük emrah olabilirim.
Ya da afalladım
Yok sen bergen olma yolundasın 🤭🤭🤭
Tövbe kardeş ağzını hayra aç iki günlük dünyada da gözümüz açık gitmesin be bir aşk yaşayalım dedik...
Neyse saka bi yana izlenimle iste. Ama dedigim gibi dinlemesini gercekten bilmiyorsa uzun vadede inan cekilmez. Çünkü seni dinlemeyen birinin seni anlamasını bekleme
Dinliyor gibi gelmeye başladı.
Aşık olursam napcam...
🤣🤣🤣 orasini bilemem. Hersey gönlünce olsun. mutluluklar
Birbirimize zafiyetlerimiz bahsettik uyuşmayan noktalar var bu sorun mu sizce
Mükemmel iliski herseyin uyumlu olmasi degildir. Önemli olan ortak noktayi bulabilecek iletisimi kurabilmek, degismeden kabullenmek, degistirmeye calismamak ve kimse icin degismemekle anca güzel bir iliski kurulur
Evet zaten zafiyet olarak dış görünüş adına neyden etkilendğimizi itiraf ettik ama onun söylediği o şey bende yok hahah
Ama bu birini severken onun sorun etmeyeceği bir şey olduğunu söyledi yine de çok üzüldüm çünkü onun hayalindeki gibi kusursuz olmak isterdim
Bayağı üzüldüm bende yok diye.
Ama onun sevgisine engel olacak bi durum olmadığını sadece zafiyet olduğunu dile getirdi.
Peki senin aradigin fiziksel ozellikler onda var mi
O cok mu kusursuz
Yani benim zafiyetim olan her şey de onda yok ama yinede ben bunu hiç düşünmesem bile onun için önemli mi ki diye bende olmayan bir şey için üzüldüm. Aslında ikimizde birbirimizi görmedik ama olsun
🙄🙄 birbirinizi görmediniz mi 🤭🤭🤭ya senin aradiklarin onda yok onunda aradığı sende yok diye buna üzülüyorsun 🙈🙈🙈 nasil bir duygusal acliktasin sen yaaa
Hayır be öyle değil tam olarak.
Nasıl anlatayım ki şimdi ben sana...
Ah ah...
Üzüldüğüm şey onunla ilgili değil ki anlatamadım ben...
Neyse o da benim anlatamayışım hshshs
Anlat anlat içinde kalmasin
Allahım öyle gelişmeler oldu ki gayet yerinde ilerliyor
O dış görünüş olayı da tam anlaşıldığı gibi değil yani birbirimizi beğenmiyoruz diye bir şey yok hatta bunun hakkında yorum bile yapmadık. Ben o kısmı açıklayamadım benim üzüldüğüm şeyse neydi biliyon mu acaba beni beğenir mi kafası işte😂
Ama görünüşüm için benle olacak biri değil yine de beğenilmek ister ya insanlar ondan endişelendim kendi adıma.
Foto falanda gormediniz mi cidden
Hayır ama çok iyi anlaşıyoruz olay da bu. Bu yüzden ikimizde mutluyuz ve aklı başında insanlarız. hatta direkt mantıksal açıdan kendime yorum yapacak olursam ben kimseyle sevgili olmadım daha önce sebebiyse çok dikkatli ve gönül eğlendirmeyecek birisi olmam.
Gerçekten de öyle.
Ve biz bayağı iyi anlaşıyoruz bu yüzden o kadar kafam karıştı ve beğenilmek istedim ki😂
Ne de olsa her şey yolunda ilerlerse birbirimizi de görmek isteyeceğiz.
🤭🤭🤭evet evet ikinizde cok akli basinda insanlarsiniz allah daim etsin🤭🤭 tencere kapak bulmussunuz birbirinizi direk evlenin
Yok hayır ben öyle aceleye gelmem zamana bırakmak iyidir
Iyi bakalim. Hakkinizda hayirlisu olsun. Mutluluklar
Teşekkür ederiz siz daha tecrübeli olmalısınız dediklerinizi göz ardı etmeyeceğim bense daha 18 yaşındayım😂😂😂😂
Evet az cok anladim zaten. Ama sunu unutma. biz insanlar deneye yanila dogruyu buluruz. O yüzden hayatında yanlis birisi ciksa da kendini kapatma. Sevmek cam bardakla su icmek gibidir. Elinden cam bardak düşer kırılır ama su icmekten vazgecmezsin. Bardagi değiştirirsin. Sevmekts böyle. Biriyle olmDi diye vazgecmeyeceksin. Her yasadigin tecrübe olur. Hayatta yedigin kazıkların toplamina tecrübe denir. Tecrübe oyle lanet biseydir tavsiye ve oneri ile ogrenilmez. Illaki yasaman gerek. Ve hata yapmaktan korkma. Bu hatalar seni sen yapacak
Ve maalesef benim bu konuda hiç tecrübem olmadığı için aşırı derece de korkuyorum.
Ama bana öyle duygular yaşatıyor ki halbuki yaşamak isteyen bir yanımda var.
O ise tecrübeli olduğu halde bana ilgili ve çok iyi
Bak cidden sen duygusal açlık icindesin. Ilgi ve sevgi eksikliğin var. ilk olmasinin özel olmasi da var. Icin kıpır kıpır. 😊😊 bu sekilde gormeden bence yanlis yapıyorsunuz. Çünkü ruhlar aleminde yaşamıyoruz. Bir ömür ayni evi, ayni yatağı, ayni hayati paylasacaksin. Yok kalbi guzel vs bunlar insanin kendini kandirmasi. Gercekci bakin
Sizce uzak durmam daha mı iyi olur yani iletişimi kesmeli miyim
Mesafe iliskisi mi bu kisi
Şöyle diyeyim ki biz onunla iletişime geçeli ciddi ciddi konuşalı daha bir hafta olmadı. ilk iletişime de bir ay içinde geçtik
Yani her şey aşırı yeni.
Onun nerede yaşadığını bile bilmiyorum.
Sanaldan başlaması zararlı mi sizce
🙈🙈🙈 saka gibisin. Nerede yaşadığını bilmediğin, yüzünü görmediğin birinden ciddi iliski umuduyla iletisim halindesin. Evet cidden cok akli basinda biriymissin tebrik ederim🤭🤭🤭🤭
Sen bu tarz seyleri birak derslerine ve sınava kilitlen🤣🤣🤣
Hahahah yaa gerçekler çok acımasız böyle yüzüme niye çarptınız 😂
Bilmiyorum ya hiç-bir fikrim yok.
Sizin de benim yaşlarımda deneyimlediğğniz aptalca bir tecrübe var mı?
Ooo biz sizin yaslardayken böyle telefon yoktu, vardi da cok sayılı kisilerde. Evden ev telefonunu 2 kez caldirip bisiklete atlayip sokagindan geçerdim. Camdan balkondan gorursen gördün ona da görmek denirse🤣🤣 siz bu konuda şanslısınız
Siz bu konuda şanslısınız diyorsunuz da bakın ne hallere düşüyoruz kafam ne karıştı inanın anlatamam.
Şimdi uzak durup belki de hayatımda olması gereken birini de itmek istemiyorum
Ama bakın sanal alem olmasa bu hallere düşer miydim😂😂
Her şeyi reel reel yaşamak vardı 😂
Eee yasa o zaman reel. Neden sanal dunya ile kısıtlıyorsun kendini
Hayır kendimi sanalla kısıtlamıyorum sadece bana bu hisleri yaşatan kişi sanalda çıktı karşıma..🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Reelde böyle hissettiğimi hatırlamıyorum.
Nasıl yani değil mi reel de böyle hissetmeyip sanal da hissediyor olmam birine..
Ki kısmeti kapalı biri de değilim sanalda insanlara yüz veren biri de değildim
şu an oldukça kafam karışık.
Ne ona ne bana saçma bir harekette bulunmak istemiyorum.
🤣🤣 komedisin cidden.
Bence niye böyle buldunuz varya siz çünkü böyle bir şey yaşamadınız.
İnsan yaşamadığı şeyi nereden bilecek
👍👍👍
Ya bu arada ben size böyle arada soru sorayim hani siz engin bilgilerinizle beni yeşillendirirsiniz.
Her şey için çok teşekkür ederim.
Ben bu işi akışına bırakacağım.
Olması gereken güzellikler varsa olur. yoksa olmaz.
Kim bilir
Ama siz de hocam olarak burada olacaksınız ona göre.
🤣🤣 vaktim olursa fikir veririm. Kendine iyi bak
Sizde kendinize iyi bakın filozof bey.
Vaktinizi arada bir tıklatacağım 😏😏
Geçmişte acı çekmiş belli ki güven sorunu yaşıyo aynı ben işte sjjxxhhxc
Tamam aynen öyle bana da öyle anlatıyor ama neden bana her şeyini takır takır zamanla anlatmaya başladı 😅
İçi ısınıyo biseyler bekliyo senden
Ne bekliyo tam olarak..
Hshshshs
Bu arada arada azıcık azıcık ihanet etmezsen sorun yok
Falan diye az az serpiştiriyor
Ama nadir sürekli öyle demiyo
Çünkü genelde yaşadıklarını anlatıyo
Sevgi saygı bekliyo
Erkeklerden az korkuyorum haa şimdi sevgi versem kaçacak diye ama saygım sonsuz.
Sevgi de veririm de ışte sanırım duygusal bağ bi anda olursa iyi olmuyomuş
Anne baba sevgisi görmemiştir herhalde
Aile içi biseyler anlattı mi hiç
Bana güvenmesinden dolayı baya mutluyum bu durumu korumak için her zamanki gibi davransam yeterli di mi
Ailesiyle ilgili değil ama çook aşırı yüzeysel bir şeye değindi ama asla ailevi bir şeyini açık açık anlatmadı.
Çok sevdiği birini mi kaybetmis
Ailesi ile ilgili şeyleri anlatmadı ama belki onu da anlatır ileride eğer kendisi isterse.
Yine de ben napabilirim?
Onunla olan arkadaşlığımda?
Herşeyi yerine göre ayarla
İleriye kaçma ama
Mesela ne konuda özellikle dikkat edeyim
Kendini anlatmayı çok seviyo belli ki 😄
Evet ve birçok kişiye böyle değil az kişiyle böyle sevinmeli miyim sence
Tercihen öyle güven problemi var
ikizler burcudur
Hayır 😅😅😅
Burçla ilgisi var mı
ne ki ola
Yaren sen delisin
@birdelimatematikçii Neden ahahahahha
Yaren yay sence nasıı
Yaaa işte bu be delisin giyince hemen sensin deli diyolar senin gibi kızlar işte bu ülkenin medarı iftiharı. Neden delisin çünkü direk burca bağladın delisin 🤣🤣
Yay bayilirim valla benim burcumun yan cari gibi. aslanin ikizi cok eglenceli vs. günes saciyor günees
Yaren peki bana geçmiş dertlerini açması iyi bir gelişme mi 😅
kiz sen flirt icin mi soruyorsun sordugun seye gore degisir kafam karisti kjasfakf
@birdelimatematikcii sende de boga enerjisi var knk
Ya hahaha akışa göre karar vercem kafamız uyuşmuşsa ve flört edecek bir uyumumuz varsa zamanla diyeliiimmö
Senin burcun ne ki
Gecmis bahsediyorsa ailevi sorunlari olabilir biraz gözlemle.. Eger iyi gözlemledigini anlarsa bayilir sana sonucta ates elementi burcundan
Zaten gözlem yaptığımı önceden farketti sanırım önemli bir detay.
Ay onun burcu ve benim burcumun uyumu yok yok ama ışte bir umut.
Ben balığım ve suyla ateş biliyoruz ki zıt.
Suyla ates ya cok iyi ya cok kötü oluyor ya. Aslinda atesi ancak su dengeliyor bence. Taraflardan birisi dengeyi saglamali. ikisi de egoist ve dikbasli olsaydi hic olmazdi. böylece bi denge kurabilirsiniz aslinda, kötü bi durum yok
Mesela bak sen aslanmışsın ve bence aslan erkeği ile balık kadını gayet iyi.
Ama yay erkeği ile balık kadını internette okuduğum sitelerden dolayı da beni az germedi değil.
Mesela şey diyorlar yaylar çok eğlence düşkünü balık çok duygusal hayalperest nasıl olsun?
E yalan yok duygusal yanım var. Ayrıca derin bir yanım da.7/24 eğlenemem.
Yükselen önemli mi bu konuda?
Yükselen de tabi önemlidir bilmiyorum ki. Ama en önemlisi karakter ya, her yay burcu da ayni degil. Mesela benim balik bi arkadasim var gece düskünü ama eski erkek arkadasim da balikti ve o daha duygusaldi, daha icine kapanikti. Önemli olan sana yansittigi karakteri aslinda
Bana çok derin davranıyor diyebilirim
Yani kendisiyle ilgili şeyleri anlatırken gayet içten ve gösterişsiz. Biraz da acılı yine de çok güçlü bir karakter çokta iyimser biri.
Erkek balıklar biraz değişik oluyor kimisi çapkın kimisi duygusal dimi hahajaj
Yarennn peşindeyim deli kız
@birdelimatematikçii sal kızı abii
Salmıyorum lazım bana
Kibir
Kendini övmüyor ki