İlgi güzel bir şey olsa da bazı insanlar bunu daha ilişki başlamadan fazlaca darlayıp abartmıyor mu?

Darlanmak en az tahammül edebildiğim şeylerden biri hele hayatımda yeri olmayan ve olmayacak birine
ve ve ve özellikle kanımın ısınmadığı biri tarafından darlanmaktan kaçıyorum doğru düşünüyor muyum? ama böyle bir daral geldiğinde içimden diyorum ki acaba ben de bazen bunaltıyor darlıyor muyumdur öyle olduğum düşüncesi bile korkunç olurdu çünkü ben son derece rahatsız oluyorsam kim bilir ınsanlar nasıl rahatsız oluyordur diyorum. yani özet düşüncesi bile korkutuyor kimseyi ne darlamak isterim ne de darlanmak isterim. İlgi ve alaka dozunda müthiş olmazsa da olmaz parçalar ve onlar olmadan bir ilişki olmaz. Siz beni anladiniz. hep uzak ve mesafeli olmakta onu bir ilişki yapmayacaktır benim kastettiğim şu daha ortada ilişki yokken darlayan insanlar. Sadece aşırıya kaçılması yanlış umarım doğru düşünüyorumdur.👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻🤧

Mesela şey gibi
bana yaz bana
Beni ara beni
Beni sorsana
Benimle konuşcan
Napıyon napıyon napıyon
Ne ediyon
Nbr nbr nbr
Nasılsın nasılsın nasılsın
Sürekli böyle olması daraltır değil mi?

Sizin ekleyebileceğiniz şeyler var mı?
İlgi güzel bir şey olsa da bazı insanlar bunu daha ilişki başlamadan fazlaca darlayıp abartmıyor mu?
İlgi güzel bir şey olsa da bazı insanlar bunu daha ilişki başlamadan fazlaca darlayıp abartmıyor mu?
Cevapla