Bazen sizi kimsenin anlamadığını hissediyor musunuz?

Bazen kendimi çok yalnız hissediyorum. Çevremde beni anlayan kimse yok. Kendimi aileme de yakın hissetmiyorum. Bazen hissizleşiyorum. Size de böyle şeyler oluyor mu? Depresyona mı girdim ben?
Bazen sizi kimsenin anlamadığını hissediyor musunuz?
Bazen sizi kimsenin anlamadığını hissediyor musunuz?
Cevapla