Bazen kendimi çok yalnız hissediyorum. Çevremde beni anlayan kimse yok. Kendimi aileme de yakın hissetmiyorum. Bazen hissizleşiyorum. Size de böyle şeyler oluyor mu? Depresyona mı girdim ben?
Bazen sizi kimsenin anlamadığını hissediyor musunuz?
Bazen değil sık sık bunu hissediyorum. Sanki insanlarla tamamen farklı frekanslardaymışız da birbirimizi anlamamız imkânsızmış gibi geliyor. Çünkü kimse kimseyi anlamak için dinlemiyor, herkes yargılamak ve kendi doğrularını dayatmak için hâli hazırda bekliyor sadece.
En İyi Cevaplar