Daima olumlu düşünüp bilinçli mi yaşarsınız yoksa kötü mü yaşarsınız?

Olumlu düşününce her şey daha güzel oluyor ama olumsuz düşününce kişi kendine zarar veriyor her şey daha kötü oluyor sanki neden sizce böyle bir dengesizlik olur niye Olumlu düşünemez insan sürekli?
Daima olumlu düşünüp bilinçli mi yaşarsınız yoksa kötü mü yaşarsınız?
Cevapla