Gayet tevazu sahibiyim ama kendimi de seviyorum. Hem bu dünyaya bir kez geliyorum. Kendimi sevmeyeceğim de ne yapacağım. Kendimi sevdiğimi gören, bilen, duyan herkes egoist damgası vuruyor. Kendimi sevmem suç mu?
Kendimi seviyorum diye egoist damgası yiyorum, kendimi sevmem suç mu?
Bende kendimi çok seviyorum. Hatta bu dünyada en çok kendimi seviyorum. Bunun egoistlik ile alakası yok. Bana göre her insan öncelikle kendisini sevmeli. Diğerleri daha sonra gelmeli.
Kendini seven insan olmak normal bir psikolojiye sahip olduğunuzu gösterir. Kendinizi sevin. Kendini seven etrafındaki insanları sever. İçten içe mutsuz olan insanlar genellikle sorunlu olanlar oluyor.
Suç değil fakat kendini sevmenle narsoatlik derecesinde ise ya da ukalalik derecesinde TSE inanlar bunu der he değilse o kar kendilerini sevmedikleri için boyje kwndini seven kendiyle barışık mutlu insan görmeye tahammül edemedikleri için satasiyolar sana tatlım...
Kesinlikle doğru yoldasın kardeşim. Elbette kendini seveceksin. her şey önce kendini sevmekle başlar. Dışseslere aldırma. Doğru bildiğin yolda devam et.
Kendini sevmen neden suç olsun ki kendini tabi ki seveceksin en çok kendini sevmeli değer vermelisin değerli hissetmelisin bu diğer insanlarda egosit olarak görülebiliyor belki tavırlarından dolayıdır kendini seviyosun diye üstünlük taslamadığın sürece sorun yok😊😊