Mekan olarak hiç ayrıldığım yere tekrar dönmedim. Burası hariç burayı saymıyorum sıcaklık soğukluk aramıyorum çünkü. Şahsi olarak hayatından çıkıp bir süre sonra tekrar girdiğim insanlarda ise ilk dönemin sıcaklığını göremiyorum. Çünkü ister istemez herkes kendi derdinde oluyor. Çok da önemli değil zaten hayat bir şekilde gaza bastırıp freni unutturuyor.
Ayrılıklar ister istemez araya soğukluk dahil ediyor. Bunun süresi de önemli değil. Bağları kopardığın an aradaki her şey, her duygu büyük bir sekteye uğruyor. Sonrasında toparlamak, eskisi olmak çok zor.
En İyi Cevaplar