Eski hallerimi görünce bayağı şaşırıyorum doğrusu. Size de oluyor mu ben neymişim dediğiniz anlar?


Neyse büyüdük Kendimi böyle avutabilirim her şey iyi yönde mi değişti ki umarım öyledir. Öyle hepsi iyi yönde değişse müthiş olurmuş. Yani ciddi ciddi ben böyle biri miymişim diye düşündüm. bayağı değişmişim ama ha. İyi mi kötü mü acaba?🤐
🧚🏻‍♀️🦋🌸💙👻😩😇🥺🙃🤔💖🤝🏻👯‍♀️🤯😅😌✍🏻🙂🤶🏻🦸🏻‍♀️🤠😎😋🤪🤭🥳🤡
Bir 5 ay önce bile kafa yapım daha farklıymış ya ondan önceki yıllara girmiyorum bile.
Değişimin sebepleri tam olarak neler acaba ben yine benim ki?
Eski hallerimi görünce bayağı şaşırıyorum doğrusu. Size de oluyor mu ben neymişim dediğiniz anlar?
Eski hallerimi görünce bayağı şaşırıyorum doğrusu. Size de oluyor mu ben neymişim dediğiniz anlar?
Cevapla