Depresyondan kurtulamıyorum kendimi patlatsam daha iyi değil mi?

10 yıldır depresyondayım sosyalleşemiyorum öyle bir hayat düşünün ki okul yok iş yok para yok arkadaş yok sevgili yok sosyallik yok gezmek yok eğlenmek yok.. işte ben buyum arkadaşlar hayattan hiç bir şey beklemiyorum değil evlilik sevgilim bile olmayacak 1 tane arkadaşım bile tamamen ciddiyim hiç bir umudum hedef kaynağım mutluluğum yok benim maalesef
Depresyondan kurtulamıyorum kendimi patlatsam daha iyi değil mi?
Cevapla