Şöyle" ne diyon dayı?"Demek istiyorum özellikle.
Saçma olduğunu biliyoruz herhalde de bazıları çok "ne diyon dayı?" Demelik değil mi Yani?
Saçma olduğunu biliyoruz herhalde de bazıları çok "ne diyon dayı?" Demelik değil mi Yani?


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Senin konuşma tarzınla ilgili olabilir bazıları böyle kaba konuşmayı sever ya da şakalı diyelim
Kaba değilim içimde tutuyorum bunu bir kere.
Söylüyorsun demedim ki? böyle konuşmayı sever dedim..
Tamam tamam sorun yok
Bazılarına karşı kuralları çevrimdışı bırakıyorum ben ama çok rahatlıyorum tavsiye ederim snsjs
Dayı
Dayı amca kardeşim gibi gidiyor snsns
Dayı dayıdır
Haklısın 😅😅
Vahşi bir şelale gibi ak o zaman yeğen😅
Dayım
Özüne dönüyorsun işte bak.
Özüm ne benim beğ😥😥
Kendi kendini frenlemekten vazgeçmek özüne dönmektir yeğenim.
Özüm naif yanımsa 🧚🏻♀️
Kişi kendi dibine hiç ulaşamayandır yeğenim.
Öyle mi dersin
Oruç Aruba öyle demiş.
Doğrudur beyefendi
Have a nice day matmazel.
Matmazel🍯✍🏻
Hı-hım.
Teşekkür ederim bayımm
Dayıdan bayıma geçince aniden jetlag oldum, tuzlu ayran alırım varsa.
Size bir kokteyl + tuzlu bol köpüklü açık ayran yani yayık ooh
Teşekkür ediyorum küçük hanım.
Rica ederim büyük bayım
Ben hak edene derim kddkdnddk
Hakedene dayı mı diyorsun
Bugün Twitter'da birine kes dayı dedim kdjxkxnxkxn
Ben şu an o kadar rahatladım ki bunu okurken.
İyi olmuş.
😂😂😂
Oh..
dayıı ne işin var burada dayııı
Aynen aklımda tir şoförleri falan geliyor
Normalde değil dayı dediklerime.. haaa
🤣🤣😂ne diyon bacım🤣
Buyrun madam
Vallaha hala gülüyom
Gülüşünüz solmasın yıldız hanım
🌸🌸
Oha fotoğrafta ki Effy değil mi?
Bilmemmm
En iyisi içinden geleni yap söyle nolcak
Beb diyorum
Tamamdır o iş.
ne diyon dayı
şu an çok rahatladım. Birinin benim yerime demesi gerekiyordu.
ben sana demiştim. Başına küfür koy daha çok rahatlarsın
Napacaksınız beni kro falan mı
amca oğlu, küfür diyince aklına kro mu geldi
Bilmiyorum ki ne diyim
tavuk de keçi de horoz de içinde tutma
Yok onlara kanım ısınmıyor.
boş yapma dayı
Peki beyefendi
rahatlatıyor gerçekten. /: Şimdi içinden geçeni söyle
Yahu yeterli.
botu çıkmış.
Deme sakın.
İçimden diyorum sorun olur mu
Kız güzelmiş adı ne
Name
Benim adım name
¿şey
Beyt?
Heyt
Wahyt adı neyt kız
Secret
Senin neyt diom
Özel.
Neyt kek tarifi mi
De gitsin
Dayı.
Eyvallah yeğen