Bazen içimden bro, kanki, amca, dayı, teyze diyesim geliyor insanlara niye?

Şöyle" ne diyon dayı?"Demek istiyorum özellikle.
Saçma olduğunu biliyoruz herhalde de bazıları çok "ne diyon dayı?" Demelik değil mi Yani?
Bazen içimden bro, kanki, amca, dayı, teyze diyesim geliyor insanlara niye?
Bazen içimden bro, kanki, amca, dayı, teyze diyesim geliyor insanlara niye?
Cevapla