Güncellemeler
+1 yıl
Ama yasda 27 olmuş yani calismaktan başka çare yok gibi
Bunu bilen birine danışabilirsin ancak bence market yerine bir topluluğa üye olmak daha mantıklı olur.
İnsanlarla ortak bir noktada iletişime geçmek daha rahat olur ve durumdan sıyrılmanıza yardımcı olur diye düşünüyorum
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?